Beste,

ik zoek eigenlijk een goede video en muziek editor.
Dit mag wel iets kosten.

Maar we zoeken wel een professionele.
Het budget ligt tussen de 2000-3000 euro.

Ik heb hier niet echt ervaring mee, maar ik help iemand zo'n programma's zoeken.
En het moeten uiteraard goede zijn, waar je toch het een en ander mee kunt :).

De muziek editor, die zou alle muziek instrumentaal kunnen maken.
Ook muziek aan elkaar hangen, en overlappen (denk maar aan tekst dat opgenomen is op een instrumentaal muziekje plaatsen).

En als jullie hier ook ervaringen mee, zouden jullie dan jullie mening erover geven?
Plus eventueel wat het programma allemaal kan.

Naast dit:
We zoeken ook een goeie anti-virus. Daar is er wel veel keuze op.
Het moet wel een goede zijn, en met een sterke firewall.

De anti virus zou moeten dienen tegen trojans, (Vooral via het internet), en kwaadaardige mails.

Prijs hierbij: onbeperkt!

Met vriendelijke groeten,
Dem
Avast anti virus is volgens mij wel goed.
Die gebruik we nu ook (voorlopig).
Namelijk de Internet Security.

Maar we dachten om over te stappen naar Kaspersky Anti virus.
Want we krijgen vaak al meldingen dat iemand probeert in te breken.

We hadden voor het laatst zelfs een keylogger...
Kaspersky bevalt goed. Enige nadeel is dat het redelijk wat werkgeheugen kost, en mijn pc is inmiddels 7 jaar oud
Ik zou voor een mac gaan ipv anti virus gebruiken dat vreet geheugen en helpt weinig tot niets, waar het wel goed mee helpt is je computer trager maken. En als je er toch een wilt mcAfee of norton zijn de betere. Verder heb je wel is naar fruityloops gekeken? Volgens mij kn je daar al aardig wat mee waarvoor gaat het gebruikt worden? Dj? Prof of hobbiest?
Pff, Reshad daar zeg je me toch wat:
>> "Ik zou voor een mac gaan ipv anti virus gebruiken"
Ooit gekeken naar het verschil in prijs?

>> "helpt weinig tot niets"
Ik wil wel eens een onderzoekje zien waar je dit vandaan haalt. Hier heeft mijn virusscanner namelijk alles in 1 keer door en heb ik echt geen problemen. Hoezo 'helpt helemaal niks'?

>> "waar het wel goed mee helpt is je computer trager maken"
Alsof dat zoveel uitmaakt... Chrome vreed hier 10x zoveel geheugen...

TS, ik heb hier zelf Norman op mijn computer en AVG op mijn lap-top.
Een mac is zijn geld dubbel en dwars waard! En nee ik zeg het niet omdat ik apple fan ben!
Maar niet i.p.v. het aanschaffen van een virusscanner, en onderbouw die andere 2 standpunten ook eens aub?
ik wil niet veel zeggen, maar was het laatst niet apple die een beveiligingslek had, en daar pas na een halfjaar wat aan gedaan werd? met een virusscanner erop was die malware er niet eens op gekomen. laks.
Het probleem is ook, niet alle video en music editors werken op de apple producten.
Daarom kies ik voor een windows.

Apple producten denken mensen nog steeds dat ze veilig zijn, dat er geen virussen zijn.
Maar nu gebruiken meer mensen apple laptops.. , en zijn er al enkele 'virussen' opgedoken.

(De virussen zijn wel nog niet heel kwaardaardig ofz).
voor een video-editting programma kan je naar mijn idee het beste gaan naar permiere pro/after effects van adobe, als je het goede pakket koopt krijg je er ook nog soundbooth/audition bij. die zijn er om geluiden aan te passen e.d.

Reageren