Gaarne topic van 7-8-2012 verwijderen, thanks
Je zult even geduld moeten hebben totdat iemand van de admin tijd heeft om naar jouw verzoek te kijken.

Verwijder mijn account nou maar, hoeveel keer moet ik dit nog vragen!

Lekker bezig ben jij.
Wij zitten hier jou vrijwillig te helpen, terwijl jij ons eventjes schoffeert?
Ik weet niet hoe oud jij bent maar je moet nog veel leren in de grote mensen wereld.
Laat ik eens beginnen je een wijze les te geven.

Verplaats jezelf nou eens in een ander in plaats van te turen op je scherm met alleen maar gefixeerd te zijn met jou probleem. Komt er een kritische opmerking bedenk dan ook dat hij waardevol kan zijn. Ja JIJ zit met een probleem, NEE niet ALLE berichten zijn sec meteen de oplossing. Soms worden dingen door gevraagd, of verkeerd geïnterpreteerd. Is dat allemaal slecht? Denk het niet. In tegendeel, dat werkt naar een oplossing toe. Neem een constructieve houding aan, en weerleg de oplossing in plaats van alleen maar te roepen, dit bedoel ik niet. En al zeker in je laatste topic wat gaan lopen roepen ZONDER na te denken wat er nu eigenlijk staat.

Overigens heb ik er al weer spijt van dat ik daar een mogelijke oplossing heb gegeven...
In verband met een korte vakantie is het mij niet eerder meer gelukt hierop uitgebreid te reageren.

Ik heb besloten het topic niet te sluiten en niet te verwijderen. Op dit moment is er al 2 dagen niet meer gereageerd. Tevens ben ik van mening dat het script van Santhe, naar aanleiding van jou topic, een goede bijdrage is voor het forum waar andere mensen ook nog wat van kunnen leren en eventueel verdere vragen over te stellen zonder daarvoor een nieuwe topic te hoeven openen.

Mocht je je account willen laten verwijderen kan je e-mail of een PM sturen met in het onderwerp "[account verwijderen]".

(In geval van een PM dient deze gestuurd te worden naar "meldpunt voor moderatie").

Reageren