Hallo iedereen,

ik ben bezig met een site voor uitzendingen gemist. ik heb dit .json bestand gevonden om afleveringen vandaan te hebben maar hoe zet ik dat op mijn site? het gaat om deze link: iphone-api.uitzendinggemist.nl/v1/episodes.json
ik wil graag dat als ik op de title druk hij dan die m3u8 link opent

*knip*
Ik krijg dit niet voor elkaar om het na te doen. Hoe open je hem?
Want PHP is serverside, en is neit afhankelijk van de browser...
Als ik naar: 'http://gemist.cs-hosting.nl/uitzendinggemist.php' ga, dan blijf ik op dezelfde URL, en ik zie gewoon een nette listing met programma-titels?

Dus wat gebeurt er bij jouw, dan? Ik zie niet echt een probleem?

nou het probleem is dat ik inplaats van id= , afleveringen/uitzending/3-op-reis wil want dat ondersteundt een apple device wel anderes opent hij telkens in safari, dat moet niet, het is een webapp geen link naar een pagina
Dan moet je je eens verdiepen in Multiviews of Mod_rewrite.
Zou u een kleine voorbeeld code willen schrijfen want ik snap het nog niet zo goed na wat ik allemaal heb gelezen op internet
Als ik google naar mod_rewrite zie ik al zat voorbeelden en uitleg.
is het ook mogelijk om het zelfde wat ik doe met php te doen in javascript want dat lijkt me geschikter voor het doel waar die site voor is zo ja hoe
ja maar als ik van het onderwerp af wijk dan gaan jullie zeggen dat ik daar voor een nieuwe topic moet aan maken, dat heb ik wel vaak met anderen topic sites gehad, vandaar

Reageren