Hallo,
Ik zit met een probleem...
Ik probeer met function een status uit de database te krijgen (Het is 0 of 1), maar hij laat niks zien...
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd... Maar het werkt steeds niet...
Dit is het scriptje:

<?php
function KrijgInstelling($InstellingNaam){
    $KrijgSetting = mysql_query("SELECT status FROM Site_cron WHERE naam = '". $InstellingNaam ."'");
}
?>

Iemand een oplossing?

Mvg,
Jasper
Erwin, juist mijn excuses... Ik had misschien niet goed neergezet dat ik de foutafhandeling wel op andere dingen toepas, maar hier alleen niet... De foutafhandeling heb ik nu wel toegepast, en echt sorry als je je schuldig of vervelend voelt omdat ik wat te heftig reageerde...

Albert, tsja... Op dit moment zit ik nog niet op zo'n school... Dus moet ik alles mezelf aan gaan leren... Maar ik wil ook de webdevelopment in gaan, en dan ben ik nu ook een beetje mee bezig (Kwa leren dan he (en doen) (Html, php, javascript, xml, css)), of doe je alleen php?

Mvg,
Jasper
ik ga voor allround een beetje. van alles wat
Leuk, dat ben ik ook nu een beetje aan het doen.

Jasper

[size=xsmall]Toevoeging op 12/08/2012 17:41:25:[/size]

Maar dit is niet echt meer php waar we over praten XD, ik weet niet of dat wel mag XD
Als het niet mag komt de phphulp politie wel langs om dat te melden :-)
Haha, het zou wat wezen als dat kon
als je de TS bent mag je zelf een draai eraan geven hoor ;)
Albert de Wit op 12/08/2012 17:36:42

ik ga voor allround een beetje. van alles wat

Je zal ook wel moeten.
Je kan PHP-en wat je wilt... maar hoe ga je dat laten zien? Dan moet toch met HTML.
En als je dan toch HTML leert, wil je het ook mooi maken. Dus komt er CSS bij.

XML is een vermakkelijkste vorm van tabellen/data. Niet iets om te leren/studeren, want dat is zo simpel.
Klein vraagje, wat is TS?

Presies Eddy, dat doen veel mensen volgens mij, php, html, javascript, css, xml, zijn volgens mij de standaard taal die mensen vaak leren.
TS = Topic Starter = degene die het topic heeft aangemaakt, in dit geval ben jij dat dus.

Reageren