[quote="Roel PHP op 19/08/2012 22:02:26"]
Dus wat is het nut van je topic?
Roel PHP op 21/08/2012 22:28:18
Ik snap gewoon de 'ophef' niet en daarmee zie ik het nut van dit topic niet in. Hotmail verdwijnt niet, het wordt langzaam uitgefaseerd en gaat over naar Outlook. Eerlijk gezegd weet ik niet echt wat daarover te discussiëren is, vandaar mijn reactie.
Oké, ik vind het een goede zaak dat ze overstappen op een fris en nieuw systeem. Volgens mij is 90% het daar wel mee eens, want wat is er nou zo drastisch? Alle e-mailadressen blijven bestaan, alleen de naam wordt anders - je kunt zelfs nog naar hotmail.com gaan en dat zal altijd (vermoed ik) zo blijven.
Volgens mij ben je daar wel mee uitgesproken. Vandaar mijn reactie over een zinvol topic.
Wat is jullie mening over deze reacties. Ik hoop dat iedere moderator/beheerder als hij/zij tijd heeft een mening post.
Ik reageer niet graag op dit soort topics, maar goed...
Ik vind eerlijk gezegd de reactie ook ongepast. Als Roel het topic nutteloos acht, is dat zijn recht. Alleen, hoef je dit niet in een topic te zetten waarin wel degelijk een discussie is in ontstaan.
Dat Chris hem daar dan ook nog in verdedigd, vind ik verkeerd. Het gaat niet over het feit of Roel nu al dan niet gelijk heeft, maar dat het topic hierdoor, nu wel, totaal nutteloos is geworden. Welk nut heeft het nu nog om in dat topic een reactie te plaatsen? Als meerdere moderators het als nutteloos beschouwen, sja, dan hoeft het voor mij niet meer.
Koen, wat wil je nou bereiken? Muiterij? En wat schiet je er mee op.
Beetje zinloos dit.
En nee, ik ben geen moderator of beheerder. Maar dit is echt kansloos. Een beetje vragen wat andere mods vinden van een (wellicht niet zo mooie) opmerking van een andere mod.
Beetje "verdeel en heers"?
Koen, wat wil je nou bereiken? Muiterij? En wat schiet je er mee op.
Beetje zinloos dit.
En nee, ik ben geen moderator of beheerder. Maar dit is echt kansloos. Een beetje vragen wat andere mods vinden van een (wellicht niet zo mooie) opmerking van een andere mod.
Beetje "verdeel en heers"?
Mijn mening: haal al die 'moderator', 'redacteur' en weet ik veel wat voor titels weg bij de gebruikersnamen. Dan kan iedereen weer zijn mening geven in 'de koffiehoek' zonder dat er meteen een hele heisa van wordt gemaakt.
Echt, meest nutteloze discussies die ik in mijn tijd hier heb gezien.
Eigenlijk wil ik me hier niet te veel in mengen gezien er al zat van het team bij betrokken zijn. Wat ik eruit op maak is dat Roel een verkeerde interpretatie heeft gemaakt bij de start van dit topic (wat hij vervolgens ook later uitlegt en daarbij een mening geeft, wat ook een moderator mag) evenals koen die waarschijnlijk met de verkeerde gedachte het topic heeft geopend. Daar zit zeker een spanningsveld.
Als ik heel eerlijk en vrij mag zijn, Jongens waar zijn we mee bezig we vallen over twee woordjes "zinloos en zinvol" in de koffie hoek op dit forum, waar iedereen zijn mening mag geven en vrij mag zijn in topics zolang dit maar conform de regels is van PHPhulp. Naar mijn weten worden die ook in dit topic nog steeds gevolgd. Zullen we met z'n allen gewoon weer verder gaan met waar we allemaal goed in zijn... PHP e.d.? ;)
Beetje onhandige zet van de mods misschien?
Is het geen beter compromis om de off-topic discussie eruit te poetsen in het betreffende topic en deze richting prullenbak te mikken.
Iedereen weer gelukkig, en kunnen we over tot de orde van de dag. :)
Misschien zou het nuttig zijn als het wat duidelijker opvalt in welke categorie we zitten (bv. het tweede item van de breadcrumb wat meer laten opvallen).
Als ik iets zie in "koffiehoek", zou ik geneigd zijn de mensen te laten koffiekletsen/zagen/klagen ... wat ze willen
Mijn mening: haal al die 'moderator', 'redacteur' en weet ik veel wat voor titels weg bij de gebruikersnamen. Dan kan iedereen weer zijn mening geven in 'de koffiehoek' zonder dat er meteen een hele heisa van wordt gemaakt.
Echt, meest nutteloze discussies die ik in mijn tijd hier heb gezien.
op deze reactie heb ik gewacht. stond er geen moderator of redacteur, was er geen probleem geweest en was het alsnog een normale discussie geweest. jullie hebben het zelf omgedraaid naar de moderators toe. en ik verdedig Roel niet, ik snap zijn punt aangezien ik zelf ook m'n twijfels had bij het topic, toevallig krijg ik nog gelijk ook (ware het niet om de verkeerde redenen).
wat willen jullie bereiken? een excuses naar koen omdat roel het topic zinloos vond? of nu ook een excuses van erwin en mijzelf omdat wij die mening deelden? ik snap gewoon de ophef niet jongens..