Als ik ga klooien met de adressbar, krijg ik deze melding: Warning: main(error.php): failed to open stream: No such file or directory in /vhost/usr/flyingstevie/index.php on line 125
Warning: main(): Failed opening 'error.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /vhost/usr/flyingstevie/index.php on line 125
Waarom kan ik op de voorpagina (home?) niet op de nieuwsheadlines drukken?
and disable Norton Antivirus.
Dat slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.
Ik vind het afwisselende gebruik van fontfamily ook niet erg prettig om te lezen. Zo te zien gebruik je een ander lettertype voor links.
In firefox valt de text er op je beginpagina aan de rechter kant uit je lijntjes.
maak hier
<form method="POST" ACTION="/index.php?p=contact">
van
?
Onbekende gebruiker
09-07-2005 12:45
Bedankt voor de kritieken en tips, ik ga gelijk even kijken !
De link op de voorpagina waar eerst alleen geklikt kon worden op >> is nu veranderd in het hele stukje tekst.
Dat de pagina in Firefox niet goed wordt weergegeven snap ik, er staat ook niet voor niks "Best viewed with IE" :) . Daarnaast bedoel ik met Antiviurs, Internet Security, foutje.... ;) Als je die uitschakelt krijg je een Java animatie aan de rechterkant van de pagina te zien. Dan is de site niet zo 'saai'.
Het feit dat er niet op de News Items op de hoofdpagina geklikt kan worden heeft te maken met het script dat ik daarvoor gebruik, Cutenews. Als ik van die titels een link maak en je klikt er vervolgens op, krijg ik een mainpage van een kilometer. Weet niet hoe ik dat verander.
Wat bedoel je met klooien in de adresbalk? Is toch alleen maar goed dat je niet kan klooien, of zie ik dat verkeerd? Als je gewoon naar de standaard URL surft kom je toch gewoon op de Mainpage? Via de links kom je waar je wil komen.
Ja, maar je errorpagina mist gewoon. Niemand die het ooit zal zien, maar was je het zelf al opgevallen?
En sinds waneer disabled antivirus javascript?
Ik snap ook waarom je pagina niet goed in firefox wordt weergegeven. Je hebt namelijk nogal wat foutjes in je HTML. En IE heeft daar quirkmodes voor, Firefox niet.
PS: http://joshuaink.com/ bijvoorbeeld. Geen javascript (alleen LiveSearch, maar dat is puur functioneel) en toch zeker geen saai design.
?
Onbekende gebruiker
09-07-2005 14:54
Hoi!
Het gaat hier om Internet Security, niet om Antivirus, maar dat was een typefoutje.
En tja....ik ben niet echt een kenner wat betreft PHP+HTML, alleen basiskennis. Ik heb een template gedownload waar de java animatie in zat. Vond ik wel grappig dus heb ik dat erin gehouden en een aantal standaard php script van internet gehaald (o.a. deze site).
Is zo'n Error pagina nog ergens goed voor, of alleen om de bezoekers te informeren?
Je zou kunnen beginnen met de juiste charset aan te geven, en daarna alle foutjes die hier te vinden zijn even te verhelpen.
Iig de meeste :P
Pff nou veel van wat daar staat is abacadabra voor mij. Waarom kan je een plaatje niet gewoon met "width" en "height" sizen? Staat overal dat het met "ALT" zou moeten?
En wat gebeurt er als je deze 'problemen' niet verhelpt? Dan blijft de site toch hetzelfde?
Groeten,
Steven
p.s. Als ik de Phphulp.nl/index.php site laat validaten komen er ook stuk of 76 commentaren?