Kan iemand die [*tekst verwijderd*] advertentie die er nu weer door onze [*tekst verwijderd*] wordt gepushed weg hacken?

Vroeger was er zon greasemonkey script voor, waar is die?

Is aangepast Chi Lion. Houdt nu weer rekening met je voorkeuren.
Chi Lion, je mag best wel eens wat normaler taalgebruik gebruiken. Waarom zou je meteen weer alle scheldwoorden en andere troep erbij moeten halen omdat er iets niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan? We ergeren ons er allemaal aan, dat hoeft nog niet te betekenen dat je meteen zo vreemd moet gaan doen. Met normaal praten kom je veel vaker tot een goed eind.

Alvast bedankt!
Jammer dat je nu een groot wit veld bovenin hebt zitten
Chi Lion op 05/09/2012 15:56:45

Kan iemand die [*tekst verwijderd*] advertentie die er nu weer door onze [*tekst verwijderd*] wordt gepushed weg hacken?

Vroeger was er zon greasemonkey script voor, waar is die?

Waar ben jij mee bezig joh? Dat je iets niet leuk vindt is prima, maar praat a.u.b. niet zo asociaal! Je bent toch geen kleuter van 2?
Het verwonderd me telkens opnieuw dat er op die advertenties zo veel bakken kritiek komt. Enerzijds uit het standpunt van, iemand met phphulp toch financieren en anderzijds, wie heeft er tegenwoordig geen AdBlocker...

Mijn AdBlocker staat (sorry) altijd aan. Ik bekijk liever een website dan de reclame met daartussen een website :-)
Exact hier.
Ik weet wat een website als deze moet kosten. Zeg... 20 euro per jaar.
Als dat er al niet van af kan...

Dan neem ik hem wel over en host hem wel. Zonder reclame ooit.
Eddy, waar slaat jouw opmerking nu weer op? Denk je dat Bas die advertenties plaatst om de hostingkosten te kunnen betalen? Denk eens verder. Hij wil er gewoon geld aan verdienen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen.

Please, why?

vraag ik me ook af. waarom scheld je zo?
20 euro per jaar is wel heel erg overdreven Eddy.. Evenals het openingsbericht van dit topic..
Ik heb het start topic aangepast, we kunnen het weer over de 20 eurotjes (0.o) hebben en de advertenties ;)

Reageren