Weet er soms iemand een upload script voor localhost
waar ik bv folder
C:\Documents and Settings\de cock - broecs\Mijn documenten\
kan zetten als ze iets uploaden

groetjes yannick
waarom zou je dat willen? Je kan op je computer toch gewoon kopieren en plakken.
om dat ik mensen lang buiten af wil laten uploaden naar computer
Wie is "ze" en hoe komen ze op jouw localhost?
Waarom zou je mensen van buitenaf naar jou computer willen laten uploaden. Mag je wel goede beveiliging op je computer zetten.
dat is allemaal in orde bas zou alleen graag willen weten hoe ik een upload kan laten doen want als ik iets naar bestand rechten 777 wil veranderen dan zegt hij dat het niet gaat enig idee ?
Hele simpele oplossing, werkt super en is goed beveiligd. Thema kan compleet aangepast worden!

Gebruik gewoon hfs

Dit is webbased, en je gaat gewoon naar je IP, je logd in en upload/download bestanden die je wil. In de tool (Windows) kun je rechten, gebruikers, groepen, folders, themas aanmaken wijzigen etc. Simpel klein en efficient.
Gebruikers surfen dus naar jouw (windows) pc (via een lokaal netwerk?) en uploaden foto's naar c:\xampp\...

Nu wil jij, na de upload door de gebruikers, dat dit foto's worden verplaatst (of gekopieerd?) naar jouw "mijn documenten".

1) Dit laatste wil je door zelf naar een pagina te surfen, waar de gebruikers geen weet van hebben.
2) Of wil je dat de foto automatisch, bij het uploaden wordt verplaatst ?
Let er op; in geval 2) is de foto niet meer beschikbaar voor HTML en kan de gebruiker geen preview zien ...

Begrijp ik jouw bedoeling nog een beetje of zit ik mis?
het is de bedoeling dat andere mensen op men site kunnen uploaden niet alles kunnen downlaoden chris

[size=xsmall]Toevoeging op 05/10/2012 13:47:41:[/size]

inderdaad Kris Peeters bedoeling is dat ze gewoon .. fille uploaden en dat het naar een map ga op men server
Yannick decock op 05/10/2012 13:46:05

het is de bedoeling dat andere mensen op men site kunnen uploaden niet alles kunnen downlaoden chris

Dan geef je ze geen rechten om te downloaden :D

Reageren