btw, Hij is nog niet helemaal goed voor firefox ( in het midden zul je bijv zien dat er een "balk" boven komt... , en ik hij is niet valid css: dat intreseerde me namelijk geen donder :D)
Mooie website, zeer mooi gemaakt. Ik weet niet welk balkje je bedoelt want ik zie met mozilla geen vaag balkje
Leuk dat mp3 spelertje :p
alleen dat forum oogt een beetje afgeleid van PHPBB, maar de layout is wel mooit :D
over de website: GOED FLASH/PHP gecombineerd!
?
Onbekende gebruiker
13-07-2005 16:54
forum word door iemand anders gestyled , en is nog niet af! ( alle credits daarvoor ,voor die jongen!)
Maar Bienze: --> Ik vond em zo traag dat ik de pagina niet eens heb uitgeladen ,
Dan zal er wel iets met de host zijn ofzow op dit moment .. ik heb namelijk alle plaatjes op de site op zen maximaal geoptimaliseerd .. en hij gaat hier razend snel ... maar als je nog tips hebt om het sneller te maken :graag!: ( gzip kan trouwens niet)
Over flash: Ik ben normaal niet iemand die snel flash gebruikt , maar ivb met de mp3 speler etc heb ik er in dit geval voor gekozen om wat flash te gebruiken .. en ik vind het zelf wel goed uitpakken , het mannetje etc kon ik daardoor ook nog even voorzien van een jetpak :D
Ik vind het wel jammer dat ik met Firefox (ja, IE ligt in mijn prullenbak, tenminste, als windows dat kon...) toch altijd je iframe moet scrollen, ook al is er niets verder meer te zien.
Verder niet veel op aan te merken, naja, het forum is een beetje leeg zonder categorieën...
PS: dat plaatje van die robot in je forumheader, dat ooh, dat is zoo, .... Ik wil het ook hebben! Waar heb je dat ding vandaan?
?
Onbekende gebruiker
13-07-2005 17:53
Firefox: <-- ik ga daar binnenkort nog wel verbeteringen voor maken!!
En om te beginnen , alles is zelf gemaakt ( moest ik even zeggen) , dat plaatje van de robot is van een van de "waxflowers" albums .. en de voorkant van het album is gemaakt door "virus" ( een vrij bekende graffiti artist) .. ( als je naar releases gaat het eerst album :LP) .. ik onthoud het wel dat je die tof vind , misichien dat ik je binnenkort wel even de "groote" foto van de lp geef ( nu mag ik dat helaas niet van de jongen)
Forum: Zitten wel categorien in haha , maar je moet registreren om het te zien :D
mm, trouwens dat zag ik net, mijn javascript errorconsole geeft de error: Deprecated method document.getSelection() called. Please use window.getSelection() instead.
En dat gaat door totin het oneindige.
?
Onbekende gebruiker
13-07-2005 17:54
ooo sry btw: je had het over de robot in het forum .. die mag je rechtsklikken en opslaan hoor! , die is waarschijnlijk gewoon ergens van internet afgeplukt.
?
Onbekende gebruiker
13-07-2005 17:57
haha ik ga hier binnenkort registreren , dan kan men posts editen haha , :
Deprecated method document.getSelection() called. Please use window.getSelection() instead.
<-- OooOoo veroorzaakt het verder geen errors ofzow? .. ik heb btw even geen idee wat de error precies is.
Net even de broncode van de pagina die je in je iFrame laad bekeekn, maar die heeft helemaal geen body/head/html enzovoord. Je hooftpagina is encrypted (al heb ik daar al lang een tijdje geleden een simpel phpscript voor gemaakt om dat zichtbaar te maken), en kan ik dus niet door de w3-validator halen.