Hallo,

Onlangs is ons gratis e-book “Onmisbare Basis SEO” uitgekomen.

Het e-book bestaat uit 18 pagina’s over (natuurlijk) zoekmachine optimalisatie. Er komen 21 onderwerpen aan bod, verdeeld over 7 hoofdstukken.

Hieronder een opsomming van enkele onderwerpen:

- Goed gebruik van meta-tags, zoekwoorden en titels binnen uw website;

- Linkbuilding, het verspreiden van uw website en zoekmachine vriendelijke URL's;

- Een uitgebreide uitleg over linkstructuren binnen uw website;

- Het schrijven van zoekmachine vriendelijke content op uw website;

- En uiteraard nog veel meer!

Voor meer informatie over het gratis e-book (en natuurlijk het downloaden hiervan) kun je terecht op de volgende pagina: http://bit.ly/Qsry9X

Met vriendelijke groet,
Ronald Hendriks
Chris, als je de bot helpt help je je ranking. Als je een bot blij maakt sta je hoger, maak je een bot verdrietig sta je lager.
Dat is precies waar alles om draait. Het zal dus alleen wat uitmaken voor de indexering. En niet significant voor de ranking van de pagina, daar moet je dingen voor doen op de pagina zelf.
Tevens zal het indexeren zichzelf ook oplossen, als er vaak naar je website gelinkt wordt zijn alle pagina's wel een keertje geindexeerd. Een bot zal dan ook terug komen en als hij ontdekt dat er iets veranderd is gaat hij vaker terug komen.

In de opstart fase zal het je denk ik wel helpen, daarna is het gewoon een leuk extra bestandje op je server.

Niels, het is zelfs dat een SEO expert helemaal niks hoeft te weten van PHP. Wat heeft een expert in de fronted code architectuur nou aan kennis over de backend nodig? Hij is alleen geïnteresseerd in de fronted, wat de bot gaat zien.

True, helemaal gelijk! Alleen ik heb een collega webdeveloper, die zeker ook een SEO guru is. Dat bedoelde ik min of meer ;-)

Reageren