Reshad F op 04/12/2012 13:54:33

de verschuiving van je pagina's heeft te maken met resolutie van de schermen...

verder kwa code is het heel dirty, niet omdat je een CMS gebruikt nu maar omdat je tabellen gebruikt voor uitlijnen.. ik zou de achtergrond wit houden dat oogt professioneel en ook de samenhang van kleuren vind ik niet echt passen bij elkaar.. kijk is naar http://colorschemedesigner.com en kies een paar mooie kleuren :)

Ja ik had al het gevoel dat het niet gebruikelijk is om dat met tabellen te doen. Hoe zou je zelf alles uitlijnen, gewoon de div's met css?

Ja dat zijn de bedrijfskleuren, daar kan ik relatief weinig aan doen, maar ik ga er zeker gebruik van maken en kijken wat de kleur voorstel is en wat er bij kan. Heel handige site, thanx!

Ik ga het even uitproberen en voorstellen, kijken wat de opdrachtgever van een witte achtergrond vind.

Bedankt voor de goede tips..

[size=xsmall]Toevoeging op 04/12/2012 14:33:00:[/size]

Tim Slootweg op 04/12/2012 14:02:35

Tim Slootweg op 03/12/2012 15:56:19:
Ik zou persoonlijk die scrollbars weghalen en de mee laten groeien met de grootte van de content. Leest veel prettiger.

Ja dat had ik inderdaad eerst, alleen in de sidebar zal er minder content aanwezig zijn. Dus die zal niet meegroeien. Dat vond de opdrachtgever niet mooi en vroeg om scrollbars :s

Ik ben er zelf ook nog niet so'n ster in, maar het is natuurlijk wel mogelijk dat de sidebar even groot is als de content. Als je dat graag wilt zijn er vast wel mensen die je hiermee willen helpen. Zo los je ook meteen het probleem met de ipad op. Als het met css niet lukt kan je altijd nog jquery gebruiken.

Ja idd, dat lijkt me veel strakker. Ik ga op onderzoek. Jquery ben ik eigenlijk totaal niet in bekend, maar wel in oplossingen zoeken ;)

Erg fijn jullie reviews, zo kan ik de puntjes op de i zetten.
Bedankt...
Ok dames en heren, hij is af. Als stageopdracht moest ik een website maken en hij is in grote lijnen af. Nog even de puntjes op de i en het kan opgeleverd worden. Bedankt allemaal voor jullie hulp de afgelopen weken.

http://www.kornuyt.nl

Grtjes Robert

Reageren