Hallo mensen,
Ik vraag me af of het volgende kan. In IE heb ik tussen mijn favorieten een mapje staan. Laten we het mapje voor het gemak even 'test' noemen. In die map staan een aantal links naar handige websites.
Nu heb ik op mijn bureaublad een map staan waar al mijn bestanden in staan. Nu wil ik in deze map een extra mapje plaatsen waar de inhoud van de map 'test' in staat. Als ik dan een backup maak van de map op mijn bureaublad, heb ik ook automatisch een back-up van de websites die in de map 'test' staan.
Als ik nu bij de 'eigenschappen' van de map 'test' kijk, dan zie ik de bestandslocatie. Wat ik geprobeerd heb is om een snelkoppeling te maken naar die bestandslocatie. Die snelkoppeling heb ik in de map op het bureaublad geplaatst, en als ik er op klik krijg ik netjes de links naar de websites te zien. Echter, als ik nu een back-up maak van de map op mijn bureaublad, dan kopieert hij de snelkoppeling en niet de daadwerkelijke links. In feite is het dus enkel een verwijzing naar de links, maar de links zelf worden niet gekopieerd.
Weet iemand een oplossing hoe de links wel gekopieerd kunnen worden (en dan bedoel ik dus niet handmatig van het ene naar het andere mapje kopiëren).
Alvast bedankt voor de reacties!
848 views