Hallo allemaal,
Ik ben al een paar jaar actief als freelancer en heb daarvoor mijn eigen site/blog. Hier plaats ik soms wat interessante artikeltjes op maar ook bied ik informatie aan voor potentiƫle opdrachtgevers. (Om een indruk te krijgen voor welke opdrachtgevers zie portfolio).
Nu heb ik de site volledig opnieuw opgebouwd met de laatste wordpress versie en een aantal interessante plugins. Als theme heb ik Responsive Bootstrap Theme genomen en deze zelf aangepast. De achtergrond heb ik van een site van een vriend van mij 'geleend' en de icoontjes rechtsboven van mijn freelance collega PieterVogelaar.nl (met toestemming). Tot zover mijn openkaart spel. De foto's van mijn laptop, tas, knuffel etc zijn allemaal zelf gemaakt met mij eigen fotostudio / lightbox.
Wat ik vooral wil weten is wat jullie ervan vinden? Hiermee doel ik op teksten, uitstraling (professioneel maar toch persoonlijk is de doelstelling) en de gebruikte afbeeldingen en overige opmaak. Verder is hij volledig responsive dus zou hij op een tablet of smartphone ook gewoon goed weergegeven moeten worden.
Website: http://www.keesschepers.nl
Ben benieuwd, tips zijn welkom, complimentjes ook haha!
3.337 views