Aangezien ik naar mijn mening onterecht ben bejegend door een moderator op deze website, verzoek ik de betreffende moderator om excuses te maken of mijn account en topics, en reacties hier op dit forum geheel te verwijderen.
Je had de betreffende moderator ook kunnen PM'en, lijkt me?
:) heb ik al gedaan, maar zijn reactie is op zijn minst niet netjes te noemen!
Omdat jij onterecht een waarschuwing hebt gekregen vind je dat die ander zijn excuses moet aanbieden? Dat lijkt mij een beetje krom.
Als ik een boete krijg voor te hard rijden, ga ik ook niet naar het politiebureau om het hele bureau te vertellen dat er 1 politieagent is geweest die mij onterecht heeft bejegend en dat die nu onmiddellijk hier zijn excuses aan mij moet aanbieden...
:) mee eens, maar het gaat mij om zijn reactie in pm, en niet op de website, deze reactie kwam namelijk zeer beledigend over ..

Graag zie ik dat mijn account, topics en reacties van dit forum worden verwijdert.
Phoenix, kun je, al dan niet per prive bericht, aangeven wat er beledigend overkwam? Als je alsnog je account wilt opheffen hoor ik dat ook graag.
Heren, is het probleem inmiddels opgelost? Ik zou het zeer jammer vinden als Phoenix hier vertrekt. Chris, ik mag ook aannemen dat dit niet jouw bedoeling is? Praat er even onderling over en probeer het samen op te lossen. Als dat echt niet lukt, dan hoor ik ook graag wat er aan de hand is zodat ik wellicht kan bemiddelen, maar ik neem aan dat dat niet nodig is en dat jullie er samen wel uitkomen. Kan en mag in ieder geval niet zo zijn dat een lid hier vertrekt omdat hij zich onheus bejegend voelt. Graag oplossen dus!
Ik weet dat ik hier niet zo veel mee te maken heb, maar dit begint te lijken op mijn probleem. Ik zeg niet met welke moderator(s), maar ik zal oppassen als ik jou was, Phoenix
Koen Hollander op 31/12/2012 07:14:40

Ik weet dat ik hier niet zo veel mee te maken heb, maar dit begint te lijken op mijn probleem. Ik zeg niet met welke moderator(s), maar ik zal oppassen als ik jou was, Phoenix

Hoezo op passen? Een moderator geeft niet voor niks een waarschuwing. Het hangt er uiteraard ook wel weer vanaf hoe die waarschuwing wordt over gebracht. Ik was het ook niet eens met de mijne, en ben ertegenin gegaan, en ook de manier daarvan bepaald de reactie van de tegenliggende partij.

Als je ruzie met iemand hebt haal je toch ook niet je hele familie erbij? Oke, hier en daar wat volk uitgezonderd :P
Donny van Grondelle op 31/12/2012 09:08:57

[quote="Koen Hollander op 31/12/2012 07:14:40"]

Hoezo op passen? Een moderator geeft niet voor niks een waarschuwing. Het hangt er uiteraard ook wel weer vanaf hoe die waarschuwing wordt over gebracht. Ik was het ook niet eens met de mijne, en ben ertegenin gegaan, en ook de manier daarvan bepaald de reactie van de tegenliggende partij.

Als je ruzie met iemand hebt haal je toch ook niet je hele familie erbij? Oke, hier en daar wat volk uitgezonderd :P
[/quote]

Ik wil niet te veel off-topic gaan, maar jij hebt de ruzie niet meegemaakt. Andere leden weten daar nog wel van.
Jongens, die reacties zijn toch allemaal nutteloos? Phoenix en Chris zijn toch volwassen genoeg om dit via PMs rustig met elkaar uit te spreken? We hoeven het vuurtje toch nog niet hoger op te steken door wat haatberichtjes over moderators hier op te zetten? Die moderators zijn hier in hun vrijwillige tijd om te zorgen dat mensen zich aan de regels houden, het is toch te zot voor woorden als we die allemaal de grond in stampen?

Reageren