Door
Leon bla
op 07-01-2013 09:39
gewijzigd op 07-01-2013 14:22
1.264 views
hallo allemaal
wie kan mij helpen ik ben met een site bezig en probeer een bestaand script om te bouwen naar een faq pagina.
met de normale layout van de site .
nu kan ik niet vinden waar ik de tekst moet plaaten wat weer gegeven wordt de pagina op de site
wie kan mij hier mee helpen
al vast bedankt
groeten leon
<?php
define('BASE_PATH',dirname(__FILE__)); // Define the base path
define('PAGE_ID','FAQ'); // Page ID
define('ACCESS','public'); // Page access type - public|private
define('INIT_SMARTY',true); // Use Smarty
hmmm..ik ken smarty niet (wel van horen zeggen, maar nog niet mee gewerkt) maar ik zou zeggen dat $content de variabele is waar je alles in moet plaatsen...in de body wordt $content['body'] dus de inhoud van <body></body>
[size=xsmall]Toevoeging op 07/01/2013 10:07:28:[/size]
Zoals meerdere mensen hier op het forum een probleem hebbeen met PHP vind ik je topictitel behoorlijk onduidelijk. Zou je deze aan kunnen passen naar iets iets wat duidelijk je probleem/vraag weergeeft?
@Leon, wat Aar bedoeld is, je titel van je topic aanpassen...en daarnaast gaf ik je al een tip: lees eerst de documentatie van smarty..pas als je die gelezen hebt en nog niet snapt kijken we verder ;)
net wat ik dacht....jij moet gewoon je html plaatsen in de variabele $content["body"]. $smarty->fetch('eval:'.$content['body']); is volgens mij een functionaliteit die de html nog even door smarty haalt om zo variabelen verder te parsen (bijv mocht je $content.name willen gebruiken in je $content.body.
<?php
define('BASE_PATH',dirname(__FILE__)); // Define the base path
define('PAGE_ID','FAQ'); // Page ID
define('ACCESS','public'); // Page access type - public|private
define('INIT_SMARTY',true); // Use Smarty
het is net de html die je er in stopt..als je je goed verdiept in die manual en op zoek gaat naar tutorials kun je wss dit ook nog automatiseren in smarty...