Door
Onbekende gebruiker
op 07-01-2013 20:23
gewijzigd op 07-01-2013 20:45
7.584 views
Hallo, ik heb een visitor.exe op mijn site staan
nu heb ik deze aangepast maar zodra je het download , en aanzet en jou gebruikersnaam en wachtwoord invoert werkt het niet.
Weet iemand misschien wat ik nu niet goed gedaan heb in deze code :
Downloadscripts.nl Visitor
;Versie 1.0
;Includes
#include <INet.au3>
;Settings
Opt("TrayMenuMode",1)
;Login
$login = 0
While $login = 0
$user = InputBox("Login", "Voer je gebruikersnaam in:", "")
$pass = InputBox("Login", "Voer je wachtwoord in:", "", "*")
$logincheck = _INetGetSource("http://DOMEINNAAM/incheck.php?user=" & $user & "&pass=" & $pass)
if($logincheck = "true") Then
$login = 1
MsgBox(0, "Correct", "Je bent nu succesvol ingelogd. Het programma begint nu met het bezoeken van sites.")
Else
MsgBox(0, "Fout", "De gegevens zijn niet correct")
EndIf
WEnd
While 1
$visit = _INetGetSource("http://DOMEINNAAM/visit_site_830485.php?user=" & $user & "&pass=" & $pass)
$website = _INetGetSource($visit)
Sleep(30000)
WEnd
Na een tijdje zoeken ben ik zelf tot de conclusie gekomen dat dit een .INI file is. Het programma leest de INI file. Allereerst verzoek ik je om meer informatie te geven over wat er precies fout is. Heb je errors, wat heb je gewijzigd?
hoezo heeft dit niks met php te maken, de hele site bestaat uit php bestanden en dit is een code van download.php,
Je geeft zelf aan dat het om een aangepast exe bestand gaat:
Simone Netten op 07/01/2013 20:23:34
Hallo, ik heb een visitor.exe op mijn site staan
nu heb ik deze aangepast maar zodra je het download , en aanzet en jou gebruikersnaam en wachtwoord invoert werkt het niet.
Hoi allemaal, het gaat inderdaad om Autoit maar het probleem is inmiddels opgelost.
het probleem lag hem in de aanroep link van het bestand download.php
Ik heb die inmiddels aangepast en het werkt nu volledig.
Simone, kun je voortaan dat meteen zeggen? Ipv eerst vertellen dat het een PHP script is en dan 'een' exe compiled script?
Tevens dacht ik dat je bezig was met PHP, HTML en CSS? Maar dat is dus weer overgevlogen naar weer een andere taal? Hopelijk heb je dan meer geluk, maar blijf je wel focussen op 1 ding, overspringen van ding naar ding zoals kleine kinderen doen is geen weg naar goede scripts.