Hallo,
1 maand geleden liet ik een website installeren door een bedrijf in Zwitserland.
Het gaat over een specifiek soort website.
Na 1 maand werkt de website nog altijd niet, natuurlijk moest ik op voorhand een bedrag betalen.
De website is gecodeerd dus volgens hen om kopieeren tegen te gaan.
Ik heb er geen problemen mee maar de website moet wel werken.
bvb
1,als je een taal kiest in front of back-end springt hij altijd op de default taal terug.
2,Producten worden niet getoont.
3, iets wat ik niet begrijp: Warning: current() expects parameter 1 to be array, null given in /home/dvcgraphic/domains/dvcgraphics.com/public_html/print/templates_c/marketplace^77410f18c7b8d18eff74fe71927cf9123161929e.file.my_products.tpl.php on line 162
Het is allemaal chinees voor mij maar daarom zal ik een maand of 5 bij SNT een cursus PHP volgen.
Mijn vragen zijn
1,hoe kan ik klacht indienen,w want ze willen mijn geld niet teruggeven. (gaat toch over 1500$) Welke juridische stappen ken ik zetten?
2, Kan ik (en als ik mijn geld niet krijg) iemand of zelf die php code aanpassen tot iets die wel werkt en dan zodanig veranderen dat die software mijn eigendom word?
3, Zijn er PDF's (makkelijker te bestuderen dan op de pc) over PHP voor op mijn tablet/afdrukken?
Alvast bedankt.
Didier
1.387 views