Het is veel beter om zelf HTML te schrijven ipv met een programma (cfr. Frontpage)... Je leert er trouwens heel wat mee bij, zodat je site er alleen maar beter van wordt!
ik weet wel hoe ik een HTML pagina moet aan maken met Frontpage
Frontpage is volgens mij al een paar jaar (ver)oud(erd) en niet erg geschikt om, tegenwoordig, nog websites mee te maken.
Als ik in de broncode kijk van de pagina zie ik een aantal zaken die niet goed gaan:
2x een body-tag; 1 is genoeg.
Ergens midden in een head-tag (open en sluiten) die er niet hoort.
Ja, gooi deze code weg. HTML code maak je zelf, je laat dit niet maken door een één of andere robot die denkt dat hij slim genoeg is om HTML te maken, dat is ie namelijk helemaal niet.
Denk even een maand niet aan dit project en ga zelf goed HTML en CSS leren door bijv. heel sceneone.nl door te lezen, 1 artikel per dag, per dag oefenen met het geen je tot dan toe hebt geleerd en pas dan verder gaan. Zodra je alles hebt doorlopen, alles kent en eindelijk genoeg weet van HTML en CSS begin je zoetjesaan weer aan dit project, je maakt je HTML en CSS, laat het door ons reviewen, doet wat met de antwoorden die je krijgt en dan open je weer eens dit topic om dit probleem op te lossen.