Ben je iets grappigs tegengekomen, ken je een leuke mop of is er iets anders humoristisch dat je graag met de andere forumleden wil delen? Dit is hét topic om te bewijzen dat programmeurs en designers echt wel gevoel voor humor hebben!! :-)

(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)

Ik trap af met een geweldig grappig filmpje:

klik

En oh ja... als je iets grappig vindt, laat het dan ook even weten. Er mag gelachen worden!
Oh wow! Ik wist dit helemaal niet! Thx voor de link Roel!
hahaha, geweldig!
Haha, geweldig... verslaggever Danny van het PowNews ziet toevallig een overval voor z'n neus gebeuren en besluit er met draaiende camera achteraan te hollen.

Dan besluit hij in te grijpen... maar of dat nou helemaal handig is????!

http://www.youtube.com/watch?v=9aL23aMrQ_E

(Laat even een reactie achter wat jij er van vindt!)
Zou dit niet gewoon geacteerd zijn?
Edit Voortaan met mijn lamme kop maar eens helemaal afkijken.... :')
Nee, was volledig echt dus... haha, k vind 'm wel goed hoor :)
rofl Aar, met jou nog duizenden anderen die niet lang genoeg keken :P en ja, het is echt in scene gezet :P
@Chris... leuk dat je reageert. Ik vraag me weleens af of mensen ook daadwerkelijk kijken als ik hier iets post, en of ze het leuk vinden. Er komen bijna nooit reacties.

Maareh... niet alles was dus in scène gezet, dat is het lachwekkende aan het hele verhaal :)
(ik zeg niet teveel anders verraad ik het voor degenen die nog niet gekeken hebben)
Ik kijk hem thuis wel even Ozzie.

Dit is mij 1 keer overkomen (iets soortgelijks). Iemand anders ook zo'n 'hilarische' situatie meegemaakt?
@Albert: oké, laat maar weten wat je er van vindt :)

"Iemand anders ook zo'n 'hilarische' situatie meegemaakt?"

Hehe, dat gebeurt overal wel een beetje hoor. Mensen die denken dat ze er verstand van hebben. En ja, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt. Alles wat maar een beetje een randje of schaduw had moest weg, en de site werd zo plat als een dubbeltje en heerlijk saai. Soms zakt je broek er vanaf...
Ozzie PHP op 08/10/2013 15:29:02

@Chris... leuk dat je reageert. Ik vraag me weleens af of mensen ook daadwerkelijk kijken als ik hier iets post, en of ze het leuk vinden. Er komen bijna nooit reacties.

Maareh... niet alles was dus in scène gezet, dat is het lachwekkende aan het hele verhaal :)
(ik zeg niet teveel anders verraad ik het voor degenen die nog niet gekeken hebben)

np ;-)

als ik het goed verstond was de 'overval' zelf wél in scene gezet, maar wist de presentator dat zelf niet/begreep hij de bedoeling niet. overigens apart dat ze liever hebben dat je de overval laat gebeuren dan dat je iets onderneemt om het te stoppen.. hoewel, eigenlijk zegt dat ook wel weer genoeg lol.

Reageren