Ben je iets grappigs tegengekomen, ken je een leuke mop of is er iets anders humoristisch dat je graag met de andere forumleden wil delen? Dit is hét topic om te bewijzen dat programmeurs en designers echt wel gevoel voor humor hebben!! :-)
(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)
>> Is donkere humor trouwens toegestaan in dit topic?
Ik weet niet wat je daar exact onder verstaat.
In ieder geval:
Ozzie PHP op 02/02/2013 18:35:53
(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)
Ja geen idee, ik heb img tags er omheen maar hij doet het niet. Dus dan maar gewoon op de link klikken haha.
Albert ik vind van wel, het ligt aan jezelf of je iets discriminerend vind of niet. Grappen over donkeren, Friezen, Groningers of whatever moet kunnen. Maar sinds de zwarte pieten discussie ben ik wel een hekel gekregen aan 'donkeren', niet aan alle donkeren maar aan diegene die tegen zwarte piet zijn. Die er tegen zijn kunnen van mij allemaal opsodemieteren... Dus kom maar op met die donkere humor
Maar sinds de zwarte pieten discussie ben ik wel een hekel gekregen aan 'donkeren', niet aan alle donkeren maar aan diegene die tegen zwarte piet zijn. Die er tegen zijn kunnen van mij allemaal opsodemieteren... Dus kom maar op met die donkere humor
En dit is precies NIET de plek om het hier over te hebben, dus hier aub geen discussie over gaan voeren!
Hahahahahahha nee dit is niet erg, moeten ze de broek maar normaal dragen zoals die hoort. Willen ze in hun ondergoed lopen dan doen ze dat maar thuis.
@Ozzie, ik hoeft geen discussie. Zeg alleen dat ik vind dat donkere humor wel kan van mijn part :-)