Ben je iets grappigs tegengekomen, ken je een leuke mop of is er iets anders humoristisch dat je graag met de andere forumleden wil delen? Dit is hét topic om te bewijzen dat programmeurs en designers echt wel gevoel voor humor hebben!! :-)
(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)
Hah, leuk Wouter. Helaas maar al te waar. Soms schrik ik ervan hoe weinig sommige mensen weten van een computer. Mensen die nog steeds denken dat Windows de enigste OS is en dat Microsoft Office de enigste textverwerker is.
Hah, leuk Wouter. Helaas maar al te waar. Soms schrik ik ervan hoe weinig sommige mensen weten van een computer. Mensen die nog steeds denken dat Windows de enigste OS is en dat Microsoft Office de enigste textverwerker is.
[size=xsmall][sidenote]Deze cartoon is gemaakt nadat duidelijk werd dat Debian (een van de grootste linux distro's) een voorspelbare random functie had[/sidenote][/size]
Dit stripje van Max stond vroeger elke week in de Metro. Deze blijft gewoon zo geniaal dat ik hem toch even moest inscannen om vervolgens hier te posten.