Ben je iets grappigs tegengekomen, ken je een leuke mop of is er iets anders humoristisch dat je graag met de andere forumleden wil delen? Dit is hét topic om te bewijzen dat programmeurs en designers echt wel gevoel voor humor hebben!! :-)

(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)

Ik trap af met een geweldig grappig filmpje:

klik

En oh ja... als je iets grappig vindt, laat het dan ook even weten. Er mag gelachen worden!
Altijd mooie filmpjes Ozzie :D. Mooi voor die hontie +1
you're welcome Albert! :)
Gelukkig verschillen de meningen ;-)
>> Gelukkig verschillen de meningen ;-)

Precies. Alleen is het in gevaar brengen van een dier gewoon nooit grappig. Nu loopt het goed af, maar het had ook heel erg mis kunnen gaan. Van dieren moet je afblijven.
Damn Ozzie, wij zijn precies het tegenovergestelde van elkaar. Maak jij wel eens lol, of zit je echt alleen maar 24/7 te programmeren. Althans zo'n indruk geef je mij, overal problemen van maken en achter zoeken etc. Zoals ik al zei, zal me niks verbazen als je een Doomsday prepper bent. Maar he, iedereen zijn eigen ding he ;-)
Geen idee waarom je zo reageert.
Maar inderdaad, van dieren moet je gewoon afblijven.
@santhe ik bedoel het verder niet negatief ofzo, want iedereen is anders, iedereen zijn eigen ding. Ik wil alleen maar zeggen dat dat hij precies het tegenovergestelde is. Als Ozzie het negatief of als een belediging opvat, is niet zo bedoelt.

Reageren