Ben je iets grappigs tegengekomen, ken je een leuke mop of is er iets anders humoristisch dat je graag met de andere forumleden wil delen? Dit is hét topic om te bewijzen dat programmeurs en designers echt wel gevoel voor humor hebben!! :-)

(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)

Ik trap af met een geweldig grappig filmpje:

klik

En oh ja... als je iets grappig vindt, laat het dan ook even weten. Er mag gelachen worden!
tja ehh... typisch haags ofzo??? :-s
Brabants, die gasten komen uit Brabant...... ;-)
Oh oké, hahaha... blijf het vaag vinden! Je zal d'r maar hangen en worden bekogeld met eieren :-/
Ozzie PHP op 14/03/2013 14:21:28

Oh oké, hahaha... blijf het vaag vinden! Je zal d'r maar hangen en worden bekogeld met eieren :-/

Tja, maar dat was ook een van de presentatoren. De dame die eerder in het filmpje werd opgehangen was vrijwillig...
Vind het beter dan die Harlem Shake.

Maar wat als je nodig moet pissen? :D
Eddy E op 14/03/2013 18:50:30

Vind het beter dan die Harlem Shake.

Maar wat als je nodig moet pissen? :D

Moet je maar vooraf doen. Of anders doe je een luier aan.. ;-)
Vraag me af hoe comfortabel zoiets zal hangen?
Ozzie PHP op 24/02/2013 22:56:23

[offtopic]
Doet me denken aan een foto van jaaaaren geleden... op vakantie, ik met een leuke dame in een kroeg op de foto, ik te veel drank op (dat gebeurt wel eens op vakantie), hand om haar schouder... ik hoorde haar iets zeggen van "you're touching my boobs!", en klik daar was de flits van de camera. Ik was zo beneveld dat ik me van geen kwaad bewust wat... totdat ik de foto's ging ophalen bij de fotograaf... jawel hoor, handjevol :-)
[/offtopic]

Mhhh klinkt als een dood normale zaterdag avond..
Hoe kies je een nieuwe paus? :D

Reageren