Ben je iets grappigs tegengekomen, ken je een leuke mop of is er iets anders humoristisch dat je graag met de andere forumleden wil delen? Dit is hét topic om te bewijzen dat programmeurs en designers echt wel gevoel voor humor hebben!! :-)

(LET OP: dit topic moet vooral gezellig zijn en blijven! Er is daarom geen plaats voor beledigende, racistische of anderszins aanstootgevende uitingen.)

Ik trap af met een geweldig grappig filmpje:

klik

En oh ja... als je iets grappig vindt, laat het dan ook even weten. Er mag gelachen worden!
Hehe... nice :D

En deze dan... :-s

Hehe, wel komisch allemaal... :)
Zo zie je dat het niet altijd slim is om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.
Ozzie PHP op 13/06/2013 16:11:08

Zo zie je dat het niet altijd slim is om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.

Dat gevoel bekruipt mij soms ook als ik naar bepaalde websites kijk.
Dat is helaas helemaal waar. Het ergste van alles is dat een ondernemer vaak ook nog denkt dat ie het goed heeft gedaan. Nee, hij gaat niet voor de site van 5.000,-? Hij maakt gewoon met een ander bedrijf een geweldige deal voor 200 euro!! Zomaar even 4.800 bespaard. En happy dat ie is met z'n standaard Joomla site met layout die niet eens bij z'n bedrijf past. Tsss...
Hehe, wannuh klets!! :-)

Reageren