<?php
$r > $r
?>

Wat is $r? :P

[color=transparent]is_numeric(strrev($r)) !== is_numeric($r) && is_numeric($r) && !is_string($r) && $r > 0[/color]
Ook een leuke, PHP biedt zoveel opties.. 0_o Maar grappig genoeg nog steeds niet de gene die ik bedoelde. Heb er nog maar een conditie bij gegooid.

Wel grappig, je kan zo zien dat er echt heel veel mogelijkheden zijn in PHP.

Wat ook grappig, of eigenlijk heel triest is, is dat je in PHP dus dit nodig hebt: is_numeric($r) && !is_string($r) (zucht...)
Deze werkt nu:
<?php
$r = 0.00001;
?>

Bedoel je deze?
Oké, ik heb opgegeven. Op deze manier gaat het nooit goed komen. Dan maar een hele simpele conditie, we praten nog steeds over dezelfde $r waarde:

<?php
$r > $r
?>
Huh, dit zou toch niet eens moeten kunnen of wel soms?
Nick, :)

Mark, PHP kan dingen die niet kunnen... (dit werkt niet in JavaScript en Ruby, andere waarschijnlijk ook niet, niet getest)
Mogen we de oplossing al weten :P ben nu wel benieuwd xD
Ik ben er wel achter gekomen dat dit niet in elke PHP versie werkt. Je zou het moeten testen met http://writecodeonline.com/php/ daar werkt dit in elk geval.

[edit]Nick, als je heel wanhopig bent kun je me altijd een PM sturen.[/edit]
Voor vandaag geef ik het op. "Ik heb nog meer te doen helaas." Ik probeer het morgen nog wel een keer.
Is er nog iemand anders die het heeft geprobeerd? Ik kom er in ieder niet uit helaas :p

Reageren