ik heb zo'n 800 screenshots en ik wil ze allemaal watermerken met mijn logotje en ze zijn in bmp en nu wil ik ze omzetten naar jpg, is daar een programmatje voor? ik heb geen zin om alles handmatig te doen
Automator ^^, (helaas voor jouw, alleen voor mac os 10.4)
Kan je met Photoshop niet een batch maken? Met Paint Shop Pro kon het geloof ik wel. Misschien kan je met ImageMagick iets command-line achttig in elkaar flansen, of met phpThumb.
jah maar ik zoek een een script die je gewoon in een map zet en dat ie dan bijvoorbeeld bij alle jpg bestanden dat wetermerk erin zet? maar ik werk gewoon met @home en tk... dus niet te moeilijk en vooral geen php
en weet dus nog iemand een programmatje waar ik gewoon een hele map met bmp bestanden kan omzetten naar jpg
infranview heb ik al een tijd, en heb ik het al mee gebrobeerd, maar als ik dan zon hele map met bmp bestanden open kan ik wel rename file maar niet dat ik ze allemaal in 1 x kan wijzigen, hoe mat dat dan?
wan wat is psp, jah ik weet wat een psp playstation portble... maar ik weet niet wat dat andere psp is
Maar heeft Infraview niet iets om een map te exporteren naar een webpagina? Je zou die optie dan kunnen gebruiken, al weet ik dan nog niet hoe het zit met je watermerken.
kan ik niet zon .js script in die map dan zetten en dat die dan naar een watermerkje zon gifje linkt en dat die dan rechts onder in beeld komt te staan?