wat vinden jullie van mijn site, alle commentaar is welkom.
ziet er netjes uit!
ik heb op de site eigenlijk geen commentaar.

op de source alleen wel een dingetje. het is geen valid html. das het enige.

je hebt 73 parse errors op index pagina, maar voornamelijk door de links (iets.php?&blah=blah)
hoe kan ik dat zien die parse errors en hoe losik ze op?? Ja ik ben nog een beginner.
ik zie nergens parse errors?

maar als dit klopt dan is het logisch: iets.php?&blah=blah
dat moet dit zijn: iets.php?blah=blah
Moet ook zeggen dat ik er weinig commentaar op heb. Duidelijke design, nuttige info en mogelijkheden voor de doelgroep en wat ik zo kon testen lijkt te werken.
wat die parse errors betrefd (hoe zie je ze?? mijn php editor geeft er geen aan):

alles in mijn code is opgebouwd zoals Rick zegt => iets.php?pagina1=blahblag|pagina2=bleble

wat die valid html betrefd: hier weet ik niet wat er fout is.

oh dat, das simpel

gewoon & vervangen door & in de broncode
dan is het wel goed :)
Hallo!

Site ziet er strak uit, dat het niet HTML valid is zou je je niet teveel van moeten aantrekken: het maakt namelijk geen flikker uit.

wedstrijd zoeken
DEZE FUNCTIE WERKT MOMENTEEL NIET CORRECT!!!!

Zodat je je tijd goed kan besteden aan het corrigeren van functies die het nog niet goed doen ;) Bijvoorbeeld iets meer uitleg over de opzet van de site, WAAROM bestaat de site, WAT heeft de site te bieden. Misschien op de voorpagina een paar van de komende wedstrijden duidelijker aanwezig, iets meer mensen prikkelen de site te willen verkennen.

Misschien zou iets meer redactioneel werk in plaats van puur en alleen andermans inhoud plaatsen geen slecht plan zijn.

My 5 cents,

Adje
En..

"Criterium" is in fatsoenlijk nederlands in meervoud "Criteria" (en niet criteriums).

Grtz,

Adje

Reageren