Hallo, ik ben net begonnen mij een beetje in te leven in PHP. Normaal maak ik statische websites maar nu wil ik overgaan op dynamische websites. Ik maak gebruik van een programma "artisteer" waarmee ik middels een template een website maak. Deze kan ik dan verschillend opslaan, waaronder als php template. Maar als ik dat dan ga uploaden naar het internet, zie ik geen website maar kom ik in de parent directory en kan ik de pagina's downloaden ipv bekijken. Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of vergeet te doen? Als Wordpress theme gaat het wel goed... maar het moet toch ook zonder CMS kunnen?
ik zal wat gaan bedenken hahaaha (weet waar je aan begint!! ;D
?
Onbekende gebruiker
03-04-2013 12:02
Claudia Bakker op 03/04/2013 02:30:20
ik zal wat gaan bedenken hahaaha (weet waar je aan begint!! ;D
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden dus als jij iets hebt waar je een probleem mee hebt kan ik er misschien een fix voor maken en anders iets anders aanraden ofzo..
ik heb een hele makkelijke vraag voor je, maar ik zie het niet hahaha. Hoe krijg ik het onderste stukje weg, dat stukje waar men kan reageren? http://www.fastechnologie.nl/home.php
Op de homepage is het niet te zien, maar als je verder gaat dan zie je onderaan een stukje waar men iets kan invullen, en dat wil ik niet. ;)
[size=xsmall]Toevoeging op 04/04/2013 23:46:59:[/size]
sorry, ik heb de site nu online staan als HTML, en nu zie je niet wat ik bedoel, maar ik kon het niet zo laten staan...