Hallo, ik ben net begonnen mij een beetje in te leven in PHP. Normaal maak ik statische websites maar nu wil ik overgaan op dynamische websites. Ik maak gebruik van een programma "artisteer" waarmee ik middels een template een website maak. Deze kan ik dan verschillend opslaan, waaronder als php template. Maar als ik dat dan ga uploaden naar het internet, zie ik geen website maar kom ik in de parent directory en kan ik de pagina's downloaden ipv bekijken. Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of vergeet te doen? Als Wordpress theme gaat het wel goed... maar het moet toch ook zonder CMS kunnen?

met vriendelijke groet,
Claudia
Als je de parent directory ziet betekent dit waarschijnlijk dat je geen index.html/php hebt
dat dacht ik in eerste instantie ook maar ik heb wel een index.php. Kan ik ergens een schermprintje laten zien?
Bedankt San The voor je reaktie, maar ik begrijp de link niet zo goed. Het programma waarwee ik de sites maak, maakt ook alle php bestanden. Alles is aanwezig, ook een index php, alleen het is niet zichtbaar .
Die link beschrijft hoe je je tekst op het forum op maken maken, en hoe je met [img] plaatjes in je bericht kan plaatsen. Deze kan je uploaden op www.tinypic.com.

Op welke manier open je die directory? En via welke volledige URL?
Claudia Bakker op 02/04/2013 12:37:10

Kan ik ergens een schermprintje laten zien?

In je post gebruik je [img] dan de link naar het plaatje en daarachter [/img].
Of stuur ons gewoon de link zodat we zelf kunnen kijken, hebben we meer aan :-)
Claudia, de gratis hosting van ziggo ondersteund geen PHP. Je zal dus nooit je pagina's kunnen laten werken.
Ik wil je droom niet in duigen laten vallen maar ik gok zomaar dat ziggo geen php ondersteund.

Reageren