Ik heb even gekeken maar geen van beide websites heeft hier een eigen api voor. Het is wel mogelijk maar dit gaat nooit echt lekker werken. Tevens raak je waarschijnlijk in de problemen wanneer ze iets aan hun website veranderen, waardoor je script weer aangepast moet worden.
Ik heb er zelf geen tijd voor maar dit kon nog wel eens een duur geintje worden.
Ik gok dat je zelf geen enkele ervaring hebt met programmeren?
Api's worden door websites geschreven om derde partijen gamakkelijk gebruik van hun website te laten maken. Als ze die niet hebben of de gewenste functie zit er niet in dan wordt het een stuk moeilijker.
Het kan ook zo zijn dat ze er niet van gediend zijn dat anderen hun systeem automatiseren om wat voor redenen dan ook.
Ik gok dat je zelf geen enkele ervaring hebt met programmeren?
Api's worden door websites geschreven om derde partijen gamakkelijk gebruik van hun website te laten maken. Als ze die niet hebben of de gewenste functie zit er niet in dan wordt het een stuk moeilijker.
Het kan ook zo zijn dat ze er niet van gediend zijn dat anderen hun systeem automatiseren om wat voor redenen dan ook.
Je hebt het helemaal bij het juiste eind,ik heb er totaal nul,nul verstand van.
Wij updaten nu bij marktplaats middels een 2e partij.
Dat is inloggen op een site,eenmalig advertentie plaatsen,ingeven hoe laat en wanneer de advertentie geplaatst dient te worden en achterover zitten maar.
Zelf met de api van tweedehands.be ben je er nog niet want je moet hem nog in je eigen website/systeem of wat dan ook bouwen. En met kapazaa.be ben je helemaal in de aap gelogeerd want die ondersteunen zoiets eigenlijk niet voor zover ik kan zien. Dus in beide gevallen zul je er heel wat uurtjes in moeten steken wil je het voor elkaar krijgen.
Ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is maar ik denk dat het niet de moeite waard is. Dit is niet iets wat je in een paar uurtjes in elkaar steekt.
Zelf met de api van tweedehands.be ben je er nog niet want je moet hem nog in je eigen website/systeem of wat dan ook bouwen. En met kapazaa.be ben je helemaal in de aap gelogeerd want die ondersteunen zoiets eigenlijk niet voor zover ik kan zien. Dus in beide gevallen zul je er heel wat uurtjes in moeten steken wil je het voor elkaar krijgen.
Ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is maar ik denk dat het niet de moeite waard is. Dit is niet iets wat je in een paar uurtjes in elkaar steekt.
Dank voor je heldere uitleg.
Het zal dus honderden euro's gaan kosten?