hallo,

ik heb gisteren de site online gedaan.

Wat is Visionto?

Visionto is een gratis online service, waarmee u een prachtige persoonlijke pagina maakt met alle gegevens over u, en uw interesses.

Upload uw profielfoto, schrjf een korte bio, voeg uw vaardigheden, uw favoriete sociale netwerken en de werken die u tot nu toe hebt gedaan toe om je te laten zien en jezelf te promoten in de wereld van internet.

schrijf je gratis in op http://www.visionto.nl
Wat ik irritant is aan die bovenste balk is dat de tekst/inhoud erhalf doorheen schijnt, niet iedereen zal dat irritant vinden, maar dat is mijn persoonlijke mening.
De helft is inderdaad een beetje overdreven ;), maar fijn is anders.

De navigatie is aan het begin vrij duidelijk, totdat je inlogt, dan raak ik de weg kwijt (heb het uiteindelijk wel kunnen vinden)
Jelle Seubring op 06/04/2013 20:59:54

Wat ik irritant is aan die bovenste balk is dat de tekst/inhoud erhalf doorheen schijnt, niet iedereen zal dat irritant vinden, maar dat is mijn persoonlijke mening.
De helft is inderdaad een beetje overdreven ;), maar fijn is anders.

De navigatie is aan het begin vrij duidelijk, totdat je inlogt, dan raak ik de weg kwijt (heb het uiteindelijk wel kunnen vinden)

ja oke, ik laat de balk nu nog maar zo.
ik heb de blok navigatie ook vertaald, hahaha ik was dat vergeten. ( nu alleen nog de pulldowns )
Als je nu inlog heb ik een kleine uitleg gegeven, ik denk dat het zo ook beter is.
maar bedankt voor je mening, zelf ga je gauw die dingen niet meer zien...

Gerrit
Ik wil niet lullig doen maar op de website staat "Over 18 years of web design experience"
Persoonlijk vind ik de website dan totaal niet 2013.

Als je ziet wat er tegenwoordig voor websites te vinden zijn en hoe aantrekkelijk die eruit zien voor het oog dan val jij buiten de boot.

Vat het niet verkeerd op maar probeer eens wat anders en niet 2001 gradients enzo.
voor websites te vinden zijn en hoe aantrekkelijk die eruit zien voor het oog dan val jij buiten de boot.

Ehm dit is bedoelt voor portfolio's/cv's etc bedoelt? Als ik een website te zien krijg zoals dit wil ik het liefst zsm weg klikken. Ik vind het veelste kaal/grouw/saai.. Witte pagina met een grijze balk..

En wat betreft de techniek van de website:
- Waarom zoveel verschillende CSS bestanden? Hou het compact (ik doe het liefst alles in 1 of 2 bestanden) en volgens mij gebruik je meer dan de helft van de CSS niet want de website kun je met kleine 100 CSS regeltjes stylen...
- Veel javascript bestanden, terwijl ik maar 1 slider zie? Gebruik alleen de javascript die nodig is voor de pagina voor snellere laadtijd...
- Waarom zoveel comments in de HTML, haal dat er uit, word je broncode alleen maar vies van en dus slechter voor SEO etc etc...
- Meta tags halverwege de pagina?
- Vermijd inline CSS/Javascript...
- Page genereerd in seconden, gevalideerde CSS html? Wtf boeit dat, net of iemand daar naar kijkt, wil iemand er naar kijken dan zoekt die 'nerd' het zelf wel op.. Een normale bezoeker boeit het geen fuck.

Dit heb ik in 2 seconden bekeken als ik even serieus zou kijken dan kon ik nog wel 20 punten opnoemen..

Dit is een CV/Portfolio site, zorg er voor dat je eigen website eerst goed is anders zet niemand hun CV der op...
Uhm, dit topic is een aantal maanden oud. Hij kwam in de lijst van forum-berichten omdat iemand er op reageerde.

Reageren