Hey..

Ik wil graag een game site maken net als:

- Funnygames.nl
- Spele.nl

Maar mijn vraag is hoe kom ik aan die spelletjes en moet ik die erin zetten met PHP of kan het met html..
Iemand die me het kan uitleggen??
Wouter
Op zulk soort momenten vraag ik me altijd af waarom wil je dan zo'n site maken... Om populair gevonden te worden ofzo?

Maar toch een hint:
HTML
PHP
Geinig zo'n vraag van wil iemand me dat uitleggen...
Hier een indicatie voor je op je vraag van hoe kom je aan de spelletjes?
Het antwoord is simpel:
Door ze zelf te gaan schrijven.
Hiervoor heb je programmeerkennis nodig van idd Willem-Jan HTML en PHP.

Om je niet meteen overmoedig te laten worden wellicht de zilveren tip om eerst is met wat simpelers te beginnen de zogenaamde basis.

Heel veel suc6!!
Groetjes, lissy
Op zulk soort momenten vraag ik me altijd af waarom wil je dan zo'n site maken... Om populair gevonden te worden ofzo?

0-------------------------------------------------------0

Als ik me verveel probeer ik der 8ter te komen .. miss komt et ooit nog van pas..
ten eerste kan je ze van andere site's jatten ( het mag niet maar okey:P) je pakt gewoon hun iframe e.t.c

ten tweede .

je koopt een boek over: flash mx 2004 en je koopt flash mx 2004 , en gaat zelf flash games maken:) simpel togh:P

Groet Reint

suc6!:P
k vind dit eigelijk best wel gemeen :)

een jongen heeft een droom de beste game site te maken ooit. en lissy en willem-jan trappen hem de grond in , hoe zou jij dat vinden...?
Ja psies, geef die man de hulp die hij vraagt, of hou je mond.
Meneer Wouter probeert hier wat te leren, en Meneer Willem-Jan weet misschien veel van PHP, maar zou misschien een cursus 'sociale omgangsvormen' moeten overwegen.

Oei...nou doe ik hetzelfde...;-)
Reint schreef op 01.08.2005 23:35
k vind dit eigelijk best wel gemeen :)

een jongen heeft een droom de beste game site te maken ooit. en lissy en willem-jan trappen hem de grond in , hoe zou jij dat vinden...?

Ze trappen hem niet de grond in, maar vertellen hem gewoon hoe de vork in de steel zit!

En trouwens, de hulp is al gegeven door de tips van het leren van html, php en flash! Dat is gewoon dé manier om aan de slag te gaan!
Vind dat ze het nog netjes zeggen hoor , als je dit afzeiken noemt ... kijk dan maar eens op anderre php forums :D

maar wouter ze hebben gelijk , je zult php/html moeten leren , en met vragen kun je altijd hier terecht ( ik vraag ze ook het hemt van hun lijf) , en daar leer je erg snel.. veel van...

OF

Je zult ze idd ergens vandaan moeten halen , ik zou even op hotscripts.com kijken etc ( mischien staat daar wel wat)
Tja... ooit ben ik ook wakker geworden van de mythe van het denken dat je alles aangewaaid komt...

Gewoon je schouders eronder zetten en beginnen en dan kan ik je vertellen als newbie voor dit forum dat dit forum erg behulpzaam is!!
Menig onbeduidend vraagje van mij kant is door verschillende mensen van dit forum beantwoord en kon ik weer verder.

Wat alleen niet aan de orde is dat een ander je het complete script aangeeft of te wel een ander alles laten doen!!!
Wanneer dit afzeiken is dan spijt me dit voor diegene die dit als norm heeft en handteerd.
Bij mij is dit een stukje verder helpen een vorm van wake up call.

Vriendelijke groet, lissy

Reageren