Hoi,
Ik heb nu pas een gek probleem. Als ik iets doe, neem als voorbeeld typen. Dan gaat het verticale streepje het hele.document door zonder dat ik ook maar iets doe. Met surfen op internet verspring ik telkens naar het andere tablad. Ik dwnk zelf aan een vaag virus die McaFee niet ziet, maar heeft er iemand anders ervaring mee?
Blijft de TAB niet hangen?
En als je je toetsenbord even loskoppelt (dus stekker eruit), is het dan ook?
Ik heb dit een par keer gehad en het was de muis, hoe raar dit ook mag klinken, die kapot was.
merk trust. Na 2 keer hetzelfde tegen te komen 'trust' ik dus niet meer trust.

Jan
Heb het op mijn laptop. Daar kan je die dingen moeilijk afkoppelen
O sorry, ik dacht PC te lezen.... en dat is toch meestal gewoon een kast met losse componenten.
[offtopic]
Don't trust Trust!
[/offtopic]

Misschien even kijken of de driver van het toetsenbord goed is geinstalleerd. Eventueel een usb toetsenbord aan je laptop aankoppelen en de driver van je laptop toetsenbord opnieuw installeren.

Een andere optie is je toetsenbord schoonmaken. Brood en chips kruimeltjes, drinken, koffie, vettigheid gaat na verloop van tijd aan je toetsenbord zitten en daalt vervolgens onder de knoppen. Als je regelmatig eet/drinkt achter je computer is een stofzuiger over je toetsenbord niet genoeg.
Eddy E op 13/04/2013 09:38:47

O sorry, ik dacht PC te lezen.... en dat is toch meestal gewoon een kast met losse componenten.

Staat inderdaad ook in de titel "PC heeft eigen willetje" dus je had het goed gezien.

Heeft iemand ervaring met dit probleem op zijn laptop?
Ja, zie 2 berichten terug van mij.
Bas IJzelendoorn op 13/04/2013 12:19:02

[offtopic]
Don't trust Trust!
[/offtopic]

Misschien even kijken of de driver van het toetsenbord goed is geinstalleerd. Eventueel een usb toetsenbord aan je laptop aankoppelen en de driver van je laptop toetsenbord opnieuw installeren.

Een andere optie is je toetsenbord schoonmaken. Brood en chips kruimeltjes, drinken, koffie, vettigheid gaat na verloop van tijd aan je toetsenbord zitten en daalt vervolgens onder de knoppen. Als je regelmatig eet/drinkt achter je computer is een stofzuiger over je toetsenbord niet genoeg.

Dan zal ik hem maar eens schoonmaken. Hij is nu echt heel vies!

[size=xsmall]Toevoeging op 15/04/2013 10:04:36:[/size]

Ik heb, knopje voor knopje er uit gehaald en dan met een punt van een pen het vuil er onder vandaan gehaald en er op het laatste met een stofzuiger overheen gegaan(Helaas spatiebalk stuk, maar maakt niet veel uit)

Nu heb ik het probleem niet meer, heel erg bedankt allemaal!

Reageren