Ik heb aan mijn sitebouwer gevraagd of ze de nieuwsbriefaanmelding van mijn in PHP geprogrammeerde website door kunnen sturen naar een Hellodialog (marketingmail) account. (www.hellodialog.com)
De velden voornaam, achternaam en e-mail adres en de opt-in procedure staan al in website, en er wordt nu na aanmelding een e-mail naar mij verstuurd.

Het is dus alleen het eveneens doorsturen van de velden voornaam, achternaam en e-mail adres naar het Hellodialog programma.

Kan iemand inschatten hoeveel regels PHP code dat ongeveer is, en hoe lang je daarmee bezig bent om het getest en wel op te leveren ?

Mijn sitebouwer heeft er een onwaarschijnlijk aantal uren voor nodig.

Kan ik dit klusje tegen betaling eventueel aan iemand uitbesteden ?

Thanks,
Jan Buyvoets
"Mijn sitebouwer heeft er een onwaarschijnlijk aantal uren voor nodig."

En dat is?
Zoals je het beschrijft minder dan 10 minuten
Ceasar Feijen op 17/04/2013 16:18:30

Zoals je het beschrijft minder dan 10 minuten

Misschien iets te enthousiast. Maar binnen het uur moet haalbaar zijn.
Ceasar,

Die 10 minuten komen aardig in de buurt van mijn idee.
Mijn sitebouwer biedt de werkzaamheden aan voor 3 a 4 uur @ 90,--/uur...........
Die zijn dus helemaal over het paard getild en denken nog steeds dat het niet op kan.

[size=xsmall]Toevoeging op 17/04/2013 16:44:05:[/size]

Ceasar, ook 1 uur vind ik prima, want je moet je wat inleven, downloaden, uploaden, testen.
Dan ben je toch wel een klein uurtje zoet.
3 a 4 uur is naar mijn mening zeker niet nodig.

Het is een kwestie van een insert query toevoegen zorgen dat de query veilig is en response geeft of de gegevens zijn. En indien nog nodig een foutafhandeling. Zou maximaal 100 regels code zijn. Even testen of het helemaal werkt en klaar.
Gewoon een forward in die ene mailbox naar die andere?
Of is dat te simpel gedacht.
- SanThe - op 17/04/2013 17:31:06

Ja:

Jan Buyvoets op 17/04/2013 16:03:01

Het is dus alleen het eveneens doorsturen van de velden voornaam, achternaam en e-mail adres naar het Hellodialog programma.

Uit het bovenstaande begrijp ik dat het zowel in een email moet worden verstuurd (wat nu al gebeurd) Als dat de gegevens in een database van hellodialog worden geplaatst.
Klopt. Het versturen van een email met voornaam, achternaam en email adres gebeurt nu. Dat moet zo blijven.
Er moeten alleen deze velden naar hellodailog worden geforward.
Maar is hellodialog van jou? of moet het vanaf een externe website naar hellodialog?
Wat bedoel je met geforward? Als dit een email adres is dan hoef je zoals Santhe al zei helemaal niets in je php script aan te passen. Je moet er dan wel voor zorgen dat op het E-mail adres waarnaar je nieuwsbriefaanmelding verstuurd worden niets anders binnen komt. Anders wordt dat ook naar hun geforward.

- SanThe - op 17/04/2013 17:31:06

Reageren