Hallo,
Ik ben een lange tijd bezig geweest met mijn website en ben nog steeds er druk mee bezig. Ik zal eerst meer vertellen over de website voordat hij beoordeelt kan worden.
De website gaat over wat ik maak. Ik programmeer nl. Grand Theft Auto IV mods (modifications) en programmeer ook windows applicaties. Als projecten af zijn upload ik ze op mijn website. Ik heb onlangs een topic gestart over "PHP Adminpanel - control panel" op de php voor beginners topics. Ik wil toch wat tips krijgen over mijn website. De website is wel in het engels geschreven, ook hierover kunnen tips gegeven worden.
Zelf denk ik dat de video pagina wel verbeterd kan worden, of de blauwe titels op iedere pagina, ik heb het idee dat die blauwe titels niet mooi passen bij de donkere navigatiebar.
Geef ook alleen échte tips waar ik iets aan kan hebben, het kunnen ook gewoon kleine verbeteringen zijn.
Link website: www.vdh-soft.zxq.net
Ik host het niet op eigen domeinnaam.
Op andere websites heb ik negatieve reacties gehad over het "verkopen" van de software. Geef hier aub geen commentaar op omdat ik het snel moet gaan veranderen.
Ik hoor graag tips van jullie.
2.277 views