Hallo!

Ik ben Danny, 15 jaar en ben al lange tijd bezig met PHP & SQL, echter is webdesigning niet echt mijn 'ding', daarom zou ik graag willen weten wat jullie van het design vinden, wat kan er beter en wat vind je juist goed?

Linkje: http://phpstore.nl/

Let op! Het is enkel het design, er zit nog helemaal geen systeem erachter (ik wil namelijk eerst het design goed hebben voordat ik aan het hele systeem werk). Veel pagina's zijn er nog niet, alleen de homepagina, inlogpagina en privacybeleid. Alle statistieken, items etc. zijn fictief.

Wat is PHPstore.nl?
Je verkoopt jouw eigen gemaakte script/systeem, deze upload je naar PHPstore.nl, na controle en goedkeuring wordt deze online geplaatst en wordt deze verkocht voor jouw ingestelde prijs, de koper ontvangt direct een downloadlink om het bestand te downloaden na betaling en jij ontvangt het geld.

Eigenlijk is het een beetje van CodeCanyon, maar dan beter :p

Kleurgebruik
Ik heb met opzet vooral voor blauw gekozen, omdat dit rust aangeeft, ook heb ik nog hier en daar andere kleuren gebruikt om het wat vrolijker en uitdagender te maken.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Danny
Ik vind het design toch best wel fraai.
De zwarte sitemap-bar onderaan zou misschien wel een donkere kleur grijs mogen.
- Aar - op 10/07/2013 18:38:26

Ik vind het design toch best wel fraai.
De zwarte sitemap-bar onderaan zou misschien wel een donkere kleur grijs mogen.

Aangepast, het ziet er inderdaad beter uit.

Thanks!
Als je over het menu gaat word de text van het menu item bold als je erover heen hovert. Menu verspringt, beetje lelijk vind ik zelf. Ik zou alle menu items een standaard breedte geven, dan verandert de breedte niet als je er dan overheen hovert.
Albert de Wit op 10/07/2013 19:32:43

Als je over het menu gaat word de text van het menu item bold als je erover heen hovert. Menu verspringt, beetje lelijk vind ik zelf. Ik zou alle menu items een standaard breedte geven, dan verandert de breedte niet als je er dan overheen hovert.

Thanks voor de tip. Ik heb het echter anders aangepakt. Ik heb de achtergrondkleur laten veranderen en de tekst normaal gelaten. Ook heb ik de achtergrondkleur van het submenu veranderd naar dezelfde kleur.
Mooi man! Ziet er goed uit.
Kan volgens mij mn eigen post niet verwijderen zoals ik zou doen (maar gaat dus niet).

webmasters/moderators, verwijder deze post aub.
Beste Kevin,

Wil je niet een ander topic "kapen" om vervolgens je eigen vraag te stellen, waar je zojuist al een topic voor hebt aangemaakt? Dat is niet de bedoeling.
Daarnaast zou ik hier geen mailadres neerzetten: straks krijg je allerlei spam binnen.
Gebruik daar dan pb voor.
Ok, ik zal mn post wel verwijderen, en ik zal hem wel een PB (is dat hetzelfde als PM (Private Message) geloof van wel).

Ik zal niet meer lastig vallen.

Reageren