Na bijna 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 3.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic
PHP-hulp praat topic [deel 2]

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...

Tekst vrij overgenomen van Joren en Jasper :-)
Even testen...

[ignore]
[/ignore]

[size=xsmall]Toevoeging op 22/10/2013 14:46:11:[/size]

Aha... het werkt! Ik wist niet dat er een ignore tag was... nice :)
Hebben jullie de grote design change al gespot op PHPhulp?

[size=xsmall][size=xsmall]De avatars hebben nu een rond randje![/size][/size]

[size=xsmall]Toevoeging op 28/01/2014 20:03:49:[/size]

Overigens zijn die [ignore][size][/ignore] tags erg leuke tagjes :)

[size=kop][size=kop][size=kop][size=kop][size=kop][size=kop]big text...[/size][/size][/size][/size][/size][/size]
Dat het je opvalt wouter! Valt echt pas op nadat je het schreef. Ben benieuwd wat er volgt? We houden een scherp oog?
Sinds wanneer is dat? Ik zie het ook nu pas.
wil net zeggen wouter; héle subtiele wijziging haha
Hmmm... ik kreeg vandaag een mailtje met als onderwerp "SpamSpam". Werd gewoon keurig doorgelaten door het spamfilter... Hoe duidelijk wil je het dan hebben vraag ik me af :-s
Kaspersky zou maar een mailtje sturen met als onderwerp "Latest news on spam" of je Chefkok neef uit Engeland zou maar een mailtje sturen met als onderwerp 'How to serve the perfect spam dish'
Tja, of het ziekenhuis zou je maar een mailtje sturen over je piemel vergroting!

Hahahahaha....

Reageren