Na bijna 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 3.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic
PHP-hulp praat topic [deel 2]

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...

Tekst vrij overgenomen van Joren en Jasper :-)
@Aar Maar wie past er dan op jou huis ;o haha
Nog twee weekjes en dan ga ik op vakantie :-)
Wie past er op mijn huis?
Frank Nietbelangrijk op 03/08/2013 16:06:12

Nog twee weekjes en dan ga ik op vakantie :-)
Wie past er op mijn huis?

Wat schuift t? (A) :P
Waar is het? :P
[edit]*iets met project y*[/edit]
Waarom niet project W? Dan gaan we terug in het alfabet naar A hebben we meer feestjes dan dat we tot Z gaan ;)
als we een beetje ons best doen zitten we al gauw op de vierdubbele letters!
Wie zei ook alweer dat je CSS, HTML en JavaScript op dit forum niet kon highlighten? :D

[code lang=css]#box { width: 500px; }[/code]
[code lang=htm]<div id="#box">Alo</div>[/code]
[code lang=js]document.getElementById('box').innerText = 'Alo Alo';[/code]

En altijd al problemen gehad met het lijnnummer in een error message, terwijl je maar een stukje relevante code kopieert?

[code s=210]<?php
public function relevantStuff()
{
// ...
}
?>[/code]
Alleen kleurtjes bij CSS, niet bij HTML of JavaScript. [Chrome op Windows]
Nee, JS heb ik nu ook aan de praat gekregen. Alleen voor HTML moet ik nog even de juiste waarde vinden :)

[size=xsmall]Toevoeging op 30/08/2013 17:31:09:[/size]

[tab]Nog meer
BB code kunsten![/tab]

[bron]de bb parser[/bron]

[size=large]whoa[/size]

[code file=my-name.txt]code met een naampje![/code]
  • * en lijst zonder moeilijke BB tags
    * fooworld

[size=xsmall]Toevoeging op 30/08/2013 17:33:08:[/size]

Na een PM, ik ben geen programmeur van PHPhulp. Dit is nog steeds alleen Bas, het is alleen zonde als we al deze mooie features niet weten, toch?
Deze staan nog niet allemaal in de veelgestelde vragen en daar staat ook een feature die het niet meer doet (automatische highlighting bij <?php ?>).

Ik zie wel dat er een handige tag is die ik nog niet had gezien. Blijkbaar kan je ignore gebruiken, even testen:
[ignore]
[code lang=css s=20 file=style.css]
[/code]
[/ignore]

Reageren