Hey allemaal.
De laatste paar maanden is mijn internet vaak geDDost.
Ik check dus ook redelijk vaak mijn router. Alleen nu krijg ik echt om de halve minuut aanvallen binnen, zelfs 's nachts! Het zijn voornamelijk :
TCP Fin Scan
UDP Flood
En andere DDoS aanvallen.
Kan iemand mij uitleggen wat het betekend en wat ik er tegen kan doen ?
Ze hebben mijn IP via skype ben ik te weten gekomen, ze gebruiken een VPN dus dat wordt ook al moeilijker... Iemand tips ?
Geen idee welke router je hebt, maar de wat duurdere kunnen bepaalde attacks afweren tot in zekere mate. Ik weet ook niet hoeveel requests er op je verbinding afgevuurd worden.
Je zou natuurlijk het beste even bij je provider een melding kunnen doen. Bij voorkeur via het [email protected].
Geen idee welke router je hebt, maar de wat duurdere kunnen bepaalde attacks afweren tot in zekere mate. Ik weet ook niet hoeveel requests er op je verbinding afgevuurd worden.
Je zou natuurlijk het beste even bij je provider een melding kunnen doen. Bij voorkeur via het [email protected].
Hey,
Mijn internet valt er niet uit maar ik krijg de aanvallen wel binnen.. Hoe kan dit?
Ook heb ik niemand het na laten kijken en al mijn porten staan dicht, kunnen ze dan via mijn pc iemand DDoSen ?
Groetjes!
[size=xsmall]Toevoeging op 12/08/2013 14:11:30:[/size]