Het is de bedoeling dat dit een advertentievrij alternatief is tegenover andere videowebsites. Ik embed de filmpjes van andere video sites zodat ikzelf geen copyrights schend; dus het kan zijn dat daar nog wel reclame in zit. Daar kan ik vrij weinig aan doen.
ik kreeg een vervelende pop-up
ik heb wel eens gelezen dat je niet zo snel van die copyrights bent als je met embed werkt, ik kan me vergissen.
misschien is een miniatuur handig.
In Nederland heeft BUMA-STEMRA het zelfs in zo'n kop gehaald om geld te vragen voor het afspelen van embedde Youtube-filmpjes op een eigen site...
Ik vind het belachelijk. Maar goed dat dat idee er niet door is geraakt.
Php knipper op 21/08/2013 02:16:46
ik kreeg een vervelende pop-up
ik heb wel eens gelezen dat je niet zo snel van die copyrights bent als je met embed werkt, ik kan me vergissen.
misschien is een miniatuur handig.
Miniatuur moet ik idd nog eens voor kijken. Sommige videoproviders durven wel eens popups te tonen ja. Je moet ze er uit zien te zoeken.
In Nederland haalt de Stichting BREIN voortdurend sites met tv-series offline op grond van piraterij. Maakt verder ook weinig uit of ze nu embedding, torrents of FTP gebruiken.
Bovendien gebruik je een domeinnaam met een merknaam en kun je ook daarmee gezeur verwachten. De exacte regels voor domeinnaamconflicten bij een .be ken ik niet, maar ik weet uit ervaring dat je huidige opzet bij een .com je in de problemen brengt.
Maar ik heb het gevoel dat hier in België amper regels zijn waar echt op gelet wordt.
Ik denk dat je als kleine website al heel straffe dingen moet doen vooraleer ze ingrijpen.
En wat nou als je de video's download (met een flash/all downloader als "Orbit") en je ze vervolgens op je host zet en ze daarvan laat streamen met een flash player?
Dan heb je geen reclame, je kan zeggen dat het van die site komt(want je plaatst er bijv. de link erbij) en de kwaliteit is het zelfde, het watermerk van de zender is hetzelfde, alles! Alleen GEEN reclame!
Niemand gaat jou bron doorzoeken hoor als alles het zelfde is als op die anderen site, des noods kan je ook nog alles encrypten zodat het path bijna onvindbaar word...