Hallo,

Ben al een tijdje bezig met een (Live Twitter PhotoStream) kunnen jullie mij helpen met het maken van een PhotoStream?

Hoe het werkt:
- B.V:'Jan' Maakt een foto van zijn nieuw computer pand plaats op zijn twitter timeline hashtag #sitenaam
- Door deze #sitenaam in te voeren komen er miniatuur weergavens van deze geplaatse foto(s) als je dan op de fotoklikt vergoot deze met een (Lightbox) met de tekst erbij van deze personen.
- Onderaan zou er dan een link komen meer tweets bekijken deze leid naar een pagina vol met foto's in gestuurd via de (hashtag #sitenaam #harvest2013 etc etc)

Het systeem zou onderaan deze site moeten komen: www.trekkertrekker.nl

Ik zou dit met behulp van jullie in elkaar willen zetten, en zodra het af is dat iedereen dit kan gebruiken. Voor zijn eigen site :)

Bedankt!

[size=xsmall]Toevoeging op 03/09/2013 21:39:11:[/size]

En bedankt jongens. :)
Gaaf concept. Conclusie: "Als iemand een foto plaatst met #PHPHULP komen er alleen de plaatjes met die hashtag te staan." Maar mag iedereen dan foto's kunnen plaatsen met die hashtag?!
Corne Steenbakkers op 04/09/2013 11:04:19

...mag iedereen dan foto's kunnen plaatsen met die hashtag?!

Je kan eventueel ook een black list (of white list) maken, waarbij je bepaalde twitter accounts blokkeert (of enkel deze toelaat).

Maar inderdaad, in principe kan gelijk wie op die manier gelijk welke foto plaatsen op jouw site.
Inderdaad @Corne Steenbakkers Iedereen kan via #PHPHULP een fotoplaatsen via de mediagrid van twitter erkomen dan bijvoorbeeld 9 a 6 kleine thumbnails 3 in rij en 2 of 3 onderelkaar met een link er onder ( Meer Tweet foto's) deze leidt naar een subdomein/pagina bijvoorbeeld photostream.phphulp.nl/ of phphulp.nl/photostream met daarop allemaal grotere thumbnails zodra je daar op klikt wordt deze vergroot met een lightbox. Dit lijkt mij veel mooier voor als je bijvoorbeeld in een tractor zit en je ben aan het ploegen kun je een foto trekker en uploaden (Een voorbeeldje)

Bedankt voor uw compliment Corne Steenbakkers!

Reageren