Goeiemorgen iedereen , ik ben bezig met een website waar ik een constante live feed moet hebben van een getal in de database. ik heb een tijdje op internet gestruint en heb toen dit gevonden :

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<script type="text/javascript">
function updateBids() {
	var url="getprice.php?auc=<?php echo $id; ?>";
	jQuery("#priceElement")<strong class="highlight">.load</strong>(url);
}
<strong class="highlight">setInterval</strong>("updateBids()", 1000);
</script>
</head>
<body>
Here is the price: <div id="priceElement"></div>
</body>
</html>

<?php
// Anything printed on this page will be loaded into the priceElement <div>
                include ('db.php');
		$id = $_GET['auc'];
		$getprice = mysql_query("SELECT b_currentprice FROM bid WHERE auction_id = '$id' ORDER BY b_timestamp DESC");
		$resultprice = mysql_fetch_assoc($getprice);

$price = $resultprice['b_currentprice'];
		echo $price;
?>

dit moet elke seconde de nieuwe database informatie echo'en maar ik heb het geprobeerd en krijg als ik het script zelf aanroep gewoon de echo terug maar niet in de priceElement.

iemand enig idee hoe dit kan?
Zip bestand

Zet de bestanden die in htdocs staan in je root map neer en kijk eens of het werkt. En download eens firefox en zet daar firebug op. Zo kan je ook zien of er requests zijn die mislukt etc etc..
ja dan werkt het idd , heb ff getal aangepast en dat deed hij ook meteen in de browser

Toevoeging op 12/10/2013 14:26:30:

maar dit script laat zien welk getal er in het pvp bestand staat , maar hoe zorg ik ervoor dat hij het getal wat ik uit een database haal als getal neerzet?

Toevoeging op 12/10/2013 14:27:14:

nvm ik heb het al , kan gewoon echo'en

Toevoeging op 12/10/2013 14:42:23:

oh hij werkt nu wel op mijn site nu ik de jquery niet meer import , had m voor de zekerheid namelijk wel geimport voor later gebruik. maar het werkt nu. heel erg bedankt mebus hackintosh!

Reageren