Hoi Allemaal,

Ik wil na een druk op de "Delete" button dat er een confirm box of modal o.i.d. komt en na het drukken van de "Ok" button er een record verwijdert wordt met een verwijder-bevestiging. Nu heb ik (uiteraard) hierop gegoogled maar kan geen goed voorbeeld script vinden. Weet iemand waar ik dit kan vinden of hoe ik dit aan moet pakken. O ja, ik wil wel een mooi gestylde box/modal en dus geen standaard js confirm box. Alvast bedankt voor jullie reactie

Groeten,
Frank
@ Davey, ziet er goed uit maar zoals Hertog-jan zei is het zelf maken en daarmee experimenteren veel leuker. Ik hoop dus dat er iemand is die mij hiermee op weg kan helpen.
Frank Jansen op 06/11/2013 13:34:36

Bedankt voor jullie supersnelle reactie's. @ Michael, de confirm box van javascript vind ik niet fraai genoeg. @ Albert, de modal van bootstrap ziet er prima uit maar hoe krijg ik daar een bevestiging boodschap in?
Maar wat mij erg verwondert is dat dit een heel vaak gebruikte methode is en dat er zo weinig voorbeeld scriptjes van zijn.

Er is zelfs een pakket beschikbaar wat je kan gebruiken ipv de native javascript confim/alert functies:

http://bootboxjs.com

Reageren