Beste meneer, mevrouw,

Gezien het feit dat ik meerdere malen mijn achternaam op deze site heb ingevuld (tot mijn spijt), komt deze website dan direct naar boven als u mijn naam intikt in een zoekmachine. Ik wil mijn achternaam graag overal van deze site verwijderen. Zou u contact met mij willen opnemen om het e.e.a. te bespreken?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
X
Je bereikt sneller resultaat als je even een mailtje stuurt naar moderatie meldpunt. (klik op envelope links bovenin en dan "nieuw bericht").

Bedankt!
Bedankt voor je snelle reactie Wouter.
Ik zie maar één topic in je historie, en dat is deze?
Het gaat zeker om een andere account van je? Dan zien we graag een moderatie-bericht via het PM-systeem.
Hallo Aar,

Dat klopt, ik heb in het verleden meerdere accounts gehad (en dat was niet slim van me, ik weet het). Maar ik heb er helaas geen toegang meer toe (e-mailadressen en wachtwoorden verloren). Ik ben constant van e-mailadres veranderd.

Trouwens, ik kan geen naam invoeren op de privéberichtenpagina. Het vak ontbreekt? :)
Dat klopt niet helemaal, daar ga ik even een melding over doen. Stuur mij eens een testbericht via mijn profiel, dan moet je wel een keuzemenu krijgen....
Ook via die weg zie ik geen menu of iets dergelijks.
Als je jouw volledige verzoek even naar mij PM't dan zorg ik dat het op de goede plaats aankomt.
Onze excuses voor de overlast in ieder geval.

Wat zie je nu dan wel daar staan? Nog steeds dezelfde tekst?
Nog steeds hetzelfde als op de screenshot. :)

Morgen zal ik het samenvatten en naar je toesturen. Hartelijk bedankt.

Reageren