Hallo mensen. Ik zou graag willen weten wat jullie van http://dl1.nl vinden. Werk nu al een poosje aan deze site en hij heeft al aardig wat mogelijkheden.
- Links verkorten
- API
- Login/registreer systeem met desktop (zie al je verkorte links, binnenkort mogelijk om ze ook te verwijderen)
- WordPress plugin
Ik ben het daar inderdaad wel mee eens. Dat komt omdat ik de hoofdpagina heb laten maken. Ik ben bezig met iets te maken erop dat het wel bij elkaar aansluit. Anders ga ik die zelfde persoon weer even een berichtje sturen of hij ook de andere pagina's wilt maken.
[offtopic]grappig dat je een privacy politie heb ;-)[/offtopic]
de onderste linkjes aan de rechterkant zijn amper/niet klikbaar in chrome, waarschijnlijk doordat de linkerkant wordt gefloat oid?
[offtopic]grappig dat je een privacy politie heb ;-)[/offtopic]
de onderste linkjes aan de rechterkant zijn amper/niet klikbaar in chrome, waarschijnlijk doordat de linkerkant wordt gefloat oid?
Dat heb ik ook, maar alleen als de balk van google translate boven aan staat. Beetje vaag?
De links werken wel (Chrome), maar mooi vind ik het nog niet. Tussen de knoppen en de onderkant zit geen ruimte en de copyright staat helemaal links. Ook zonder ruimte tussen de linkerkant.
Als ik dan een link aanmaak, ziet er alweer anders uit.
Waar eerst het invul veld rechts stond, staat de ingekorte link in het midden. De copyright staat nou wel onderaan en de knoppen zijn weg...?
Ik zal persoonlijk wel de simpele en de json in 1 bestand zetten en bijv 'format' gebruiken voor de gewenste output. Scheelt jou in onderhoud, scheelt de gebruiker in gemak.
Zou ideaal zijn als je zelfde soort idee gebruikt als bit.ly, dus ook je username en API key mee kunnen sturen met de url, zodat je niks hoeft te downloaden.
De copyright staat nou wel echt onderaan waardoor er tussen de buttons en de onderkant nou ook iets ruimte vrij komt. Toch niet. Ligt eraan hoe groot m'n window is.
De API is ook nog niet af inderdaad. Er komt een mogelijkheid om de username mee te geven van een geregistreert lid. Maar hier moet ik nog wat op verzinnen (beveiliging). Er komt binnenkort een grotere API met de volgende mogelijkheden:
- Inloggen en registreren (kans is groot dat het voor de veiligheid met een frame werkt, graag jullie ideeën)
- Links verkorten onder een gebruikersnaam
- Links verwijderen