Hey,

Ik heb een probleem met het maken van een ranglijst. Ik ben op dit moment bezig met een projectje waarin ik een ranglist moet hebben waarin de spelers ($Spelers) op volgorde van het aantal punten ($Punten of $Punten*naam* (waarin *naam* de naam van de speler is). Nu is het probleem dat het aantal punten die de speler heeft worden berekend op het moment dat hij de pagina opent met zijn naam erin.

Een voorbeeld is dat als de speler Henk heet hij naar http://www.XX.nl/XX/Henk.php en daarin alle behaalde punten kan zien voor dingen die hij gedaan heeft.

Waarin de ranglijst er bijvoorbeeld zo uit moet komen te zien (Het liefst in een tabel):

1. Henk 12
2. Kees 6
2. Jan 6
4. Pietje 5

Ik hoop dat je het begrijpt, zo niet, dan zal ik proberen het duidelijker uit te leggen.

P.S. het spijt me als deze vraag niet op de goede plek staat. Misschien dat ik hem beter had kunnen zetten bij Algemene PHP scripting, maar dit is toch een vraag die voor iedereen wel handig kan zijn.
Ik heb het denk ik al. Heb dit er van gemaakt:
 <?
mysql_connect($mysql['host'], $mysql['username'], $mysql['password']);
mysql_select_db($mysql['database']);

$sql = mysql_query('SELECT *FROM `ranglijst` ORDER BY `ranglijst`.`Punten` ASC LIMIT 0, 1000 ') or die(mysql_error()); 
Print '<div class="CSSTableGenerator" >';
Print "<Table>"; 
echo "<tr><td>Plaats</td><td>Naam</td><td>Punten</td></tr>";
$i = 1;
 while($info = mysql_fetch_array( $sql )){ 
 Print "<tr>"; 
 if($oud == $info['Deelnemer']){
 Print "<td>".$e. "</td> ";
 $i++; 
 }
 else {
 Print "<td>".$i++ ."</td> ";