Ok ga ik proberen:
Het is inderdaad PHP wat ik gebruik.
Laten we zeggen ik heb het volgende fysiek als output gekregen vanuit PHP naar HTML:
<div id="content">
Hier staat de content van de pagina
</div>
<div id="title">
<h2>Titel van de pagina</h2>
</div>
Bij het opbouwen van de "div id content" haal ik data op uit een Database. Maar gebaseerd op wat hier gebeurt/opgehaald/weergegeven wordt wil ik de titel van de pagina aanpassen.
Zou ik de "div id titel" al opgebouwd hebben, dan kan ik deze niet meer aanpassen. Vandaar dat ik deze pas op wil bouwen nadat ik "div id content" heb gemaakt. Maar uiteraard wil ik de "div id titel" wel geplaatst hebben boven de "div id content".
Mijn vraag is, is bovenstaande mogelijk? Of is er een manier hoe ik eerst alles ophaal (div id content) en verwerk/klaarzet en daarna pas in de juiste volgorde output?
Bij het opbouwen van de "div id content" haal ik data op uit een Database. Maar gebaseerd op wat hier gebeurt/opgehaald/weergegeven wordt wil ik de titel van de pagina aanpassen.
Zou ik de "div id titel" al opgebouwd hebben, dan kan ik deze niet meer aanpassen. Vandaar dat ik deze pas op wil bouwen nadat ik "div id content" heb gemaakt. Maar uiteraard wil ik de "div id titel" wel geplaatst hebben boven de "div id content".
Dit is gewoon een kwestie van een goed opgebouwde PHP code. Waarom zou je echo al gebruiken als je inderdaad nog niet weet of er iets boven zou moeten komen te staan? Maak dus gebruik van de code die ik je in mijn vorige post heb gegeven. Sla alle outputs op in variables en mocht er nog iets 'gewijzigd' zijn dan kan je op het laatste moment vooralsnog de outputs verwisselen.
Dus concentreer jezelf op de PHP code en NIET op de html output zoals je nu doet.