Even voorstellen. Drees Hoek, voorheen speelgoedondernemer die door de crisis zijn zaak heb moeten sluiten. Maar wil vanuit mijn huidige vaste baan toch weer als zelfstandige aan het werk. Daarvoor ben druk bezig met het bouwen en verbouwen van voordeligboek.nl.
ik wil graag sommige taken geautomatiseerd hebben. Dit schript haalt de foto's op van der server van centraal boekhuis. Maar het werkt niet helemaal.
Kan iemand mij helpen. Ik wil graag een boek naar keuze cadeau doen voor de gene die mij kan helpen
Drees
De volgende foutmeldingen
Notice: Undefined variable: amount_of_headings in C:\xampp\htdocs\cb\getcovers.php on line 47
Notice: Undefined variable: q in C:\xampp\htdocs\cb\getcovers.php on line 35
Notice: Undefined index: EAN in C:\xampp\htdocs\cb\getcovers.php on line 61
Notice: Undefined index: AFBEELDING in C:\xampp\htdocs\cb\getcovers.php on line 63
<?php
// De directorie waar alle bestanden opgeslagen moeten worden.
$cover_dir = "covers/";
$cb_hash_dir = "https://cbonline.boekhuis.nl/pls/cover/p_get_cover_fe?p_hash=";
$hoeveelheid_ophalen = 200;
$csv_file = "import.csv";
// Save_image functie om de afbeelding te downloaden van CBonline server.
function save_image($remote_img, $path) {
$img = imagecreatefromjpeg($remote_img);
Je foutmelding al opgezocht op internet?
Dan zal blijken dat je variabelen/velden niet bestaan.
Op regel 47 wil je $amount_of_headings verhogen, maar de variabele bestaat daar niet.
Datzelfde geldt voor de variabele q op regel 35.
Maak beide variabelen aan (boven in het script) door een waarde toe te kennen.
Dit php bestand heb ik gehad van mijn web beheerder 't boektiekje. Heeft regel 47 en regel 35 te maken met 61/63? In het csv bestand staan wel de ean en afbeelding
Ik wil graag da ean in exel bestand word verwekt en Afbeelding word opgehaald en word opgeslagen in een map (nog) op mijn pc) Straks naar de server waar het csv bestand de afbeelding koppelt aan het ean nummer
Ik wil graag da ean in exel bestand word verwekt en Afbeelding word opgehaald en word opgeslagen in een map (nog) op mijn pc) Straks naar de server waar het csv bestand de afbeelding koppelt aan het ean nummer
Maar ben erg blij met je hulp. Reuze interessant
Ik heb het idee dat het gaat lukken
Misschien nog te veel voor je, maar je geeft aan dat je wilt automatiseren en vervolgens ga je een excel sheet vullen en uploaden samen met de afbeeldingen?
Dit is al meer geautomatiseerd dan alles handmatig, maar waarom niet alles in een database en een formulier dat je kunt invullen en waarbij je je afbeelding(en) kunt uploaden?
Michael dat zo super zijn. IK kan wel iets maar ik wilde stapje voor stapje. Voor mij begrijpelijker. Maar even goed kunnen de afbeeldingen direct naar de server in de daarvoor bestemde map. Het csv bestand heeft dan maar een kleine aanpassing nodig.
Wat goed van je. Ik me zelf maar alvast het boek PHP voor dummies cadeau gedaan. Komt morgen binnen.