Toch jammer dat een kleine grap gelijk fatale gevolgen kan hebben.
Herinneringen blijven, maar vriendschap en vertrouwen helaas niet.

Mij zullen jullie hier niet meer terugzien.
Jammer dat je er zo over denkt.
doei
in tegenstelling tot de rest van het team kon roel de gevolgen van zijn 'grap' niet inzien, en zoals hij zelf al aangeeft is het vertrouwen geschaad.

dat je geen teamlid meer bent betekend overigens niet dat je hier niet welkom bent, als je besluit weg te gaan is dat een beslissing van jezelf wat ik jammer zou vinden. misschien tot de volgende keer? om op z'n brabants te blijven: houdoe.
Wat is er gebeurd?

[edit]Offtopic
Waarom is trouwens het profiel van Roel, Albert, Chris niet zichtbaar wanneer ik niet ben ingelogd, maar mijn profiel (en anderen) wel? Ik zie hiervoor geen instelling op de instellingen-pagina[/edit]
[offtopic]

Te vinden bij Voorkeuren
[/offtopic]
Albert de Wit op 17/12/2013 13:28:51

[offtopic]

Te vinden bij Voorkeuren
[/offtopic]

[offtopic]Bedankt :)[/offtopic]
Michael - op 17/12/2013 13:21:26

Wat is er gebeurd?

Dat vraag ik me ook af, zou er uitleg kunnen komen?
simpel gezegd, roel dacht een bug te hebben gevonden in de beheerpagina van de polls. dit was echter geen bug, maar expres op die manier gemaakt zodat er HTML kon worden gebruikt (vandaar ook dat je kan klikken op een plaatje van een mok ipv de tekst 'een mok'). roel vond het nodig/leuk om er een javascript redirect op te zetten zodat iedere bezoeker werd doorgestuurd en realiseerde zich niet wat voor consequenties dit zou hebben voor zowel hem als voor de website. een 'responsible disclosure' (bug testen, weghalen, melding maken) was beter geweest maar volgens hem is de boel nogal opgeblazen en was er niets aan de hand.
Chris was net iets eerder.
[sub][sup]Roel haalde, in zijn ogen, een grap uit waardoor hij zijn moderator rechten misbruikte.[/sup][/sub]
Oeps :) Niks van gemerkt trouwens. Wel weer snel herstelt dus.

Reageren