Door
Furio Scripting
op 18-12-2013 20:48
gewijzigd op 18-12-2013 21:30
2.394 views
Beste forumleden,
Ik heb een opencart webshop waarvan ik alle prijzen inclusief de btw weergeef.
Nu vraag ik mij af of ik de betaal pagina nog duidelijker kan maken of dat het zo duidelijk genoeg is, "waarvan btw" moet misschien gewoon btw 21% zijn?
Bij websites als bol.com en coolblue staat er enkel het totaal, misschien moet ik dat ook maar doen dan? Bij versturen factuur weergeef ik dan wel de btw en subtotaal.
zakelijke klanten in een aparte klantgroep zetten, standaard prijzen inclusief zetten en totalen aanpassen bij plugins zodat je enkel totaalbedrag ziet. opencart heeft die instellingen iig
[offtopic]grote kans dat er maar 2 cijfers achter de punt staan ipv de (benodigde) in de backend, daardoor krijg je idd dit soort verschillen[/offtopic]
[offtopic]grote kans dat er maar 2 cijfers achter de punt staan ipv de (benodigde) in de backend, daardoor krijg je idd dit soort verschillen[/offtopic]
Klopt inderdaad! Ik moet alle producten nog configureren op gewicht,prijs etc.
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de zeer nuttige informatie!
Mag ik zeggen dat ik vind dat je pagina (van wat we kunnen zien) er groot, fijn en lekker overzichtelijk uit ziet! Daar kunnen veel webshops nog een voorbeeld aan nemen naar mijn mening!
Mag ik zeggen dat ik vind dat je pagina (van wat we kunnen zien) er groot, fijn en lekker overzichtelijk uit ziet! Daar kunnen veel webshops nog een voorbeeld aan nemen naar mijn mening!